لباس رئال مادرید ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس سوم رئال مادرید برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید در زمینه عمدتا مشکی همراه با نوارهای خط خطی مواج به رنگ طوسی طوسی که گفته می شود از نمای بیرونی استادیوم سانتیاگو برنابئو جدید الهام گرفته شده ارائه شده است.

کلیه جزئیات اعم از سه خط روی شانه، حاشیه یقه و همچنین لوگوی باشگاه رئال مادرید، آدیداس و اسپانسر(Emirates FLY BETTER) به صورت تک رنگ فسفری کار شده اند.


(۱۰ تیر ۱۴۰۱) لباس دوم رئال مادرید برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ به طور رسمی توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید رئال در زمینه به رنگ بنفش روشن همراه با یک پترن محو متشکل از نوارهای بریده بریده مورب که مجموعه آن ساختار لوزی لوزی را القا می کند ارائه شده است. یقه، سه خط روی شانه و نوار لبه آستین همگی به رنگ مشکی کار شده است.

علاوه بر این دیگر جزئیات از جمله لوگوی باشگاه و آدیداس و همچنین اسپانسر (Emirates FLY BETTER) همگی به صورت تک رنگ مشکی خودنمایی می کنند.

شورت و جوراب بنفش روشن با جزئیات مشکی ترکیب لباس دوم رئال مادرید در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.

آدیداس پیش از این در لباس دوم رئال در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ از رنگ بنفش در سایه ای تیره تر استفاده کرده بود.


تیم کیتز – لباس اول رئال مادرید برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ رسما توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن جدید رئال مادرید همچون همیشه در زمینه سفید و این بار همراه با سه خط بنفش روشن بر روی شانه ها ارائه خواهد شد. لوگوی بی رنگ باشگاه رئال مادرید به صورت بافت تنفسی در امتداد خطوط پیوسته در دل پارچه تکرار شده است.

یقه پیراهن پولو با دو نوار باریک بنفش و مشکی در لبه آن است و لوگوی آدیداس و اسپانسر(Emirates FLY BETTER) نیز به رنگ مشکی است. شورت و جوراب سفید با جزئیات بنفش و مشکی ترکیب لباس اول رئال مادرید در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.




لباس دروازه بانی رئال مادرید ۲۰۲۳-۲۰۲۲


(۱۷ آذر ۱۴۰۰) بر پایه اطلاعات فاش شده از لباس رئال مادرید برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲، از رنگ مکمل بنفش روشن برای لباس اول استفاده خواهد شد.

پیراهن اول رئال در فصل آینده طبق روال همیشگی در زمینه سفید و احتمالا همراه با یک پترن محو متشکل از تکرار لوگوی باشگاه در اندازه کوچک ارائه خواهد شد. سه خط آدیداس این بار نیز بر روی شانه و احتمالا به رنگ بنفش روشن است و لوگوی آدیداس و اسپانسر (Emirates FLY BETTER) نیز مشکی خواهند بود.

ترکیب سفید با جزئیات بنفش روشن به عنوان سنتی ترین ترکیب رنگی رئال حدفاصل سال های ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۸ برای لباس اول رئال استفاده می شد و پس از آن نیز یک بار در فصل ۰۸-۲۰۰۷ عینا و در فصل های ۱۱-۲۰۱۰ و ۱۷-۲۰۱۶ با طیف متفاوتی از بنفش تکرار شد.

لباس اول رئال مادرید برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ در ماه می ۲۰۲۲ رسما توسط آدیداس رونمایی خواهد شد.

بازگشت رئال به لباس فصل گذشته

تیم کیتز – رئال مادرید در دیدار برابر والنسیا مجبور به استفاده از لباس دوم فصل قبل خود شد. رئالی ها در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ سه لباس از آدیداس دریافت کرده اند که لباس اول سفید و لباس های دوم و سوم یکی سرمه ای تیره و دیگری نیز مشکی است. با توجه به ترکیب پیراهن … ادامه مطلب بازگشت رئال به لباس فصل گذشته

لباس رئال مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصویر اولیه)

تیم کیتز – اولین تصاویر غیر رسمی از لباس رئال مادرید برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی آدیداس عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن اول جدید در زمینه سفید همراه با یک پترن بی رنگ پیچازی که در نسخه اصلی لباس احتمالا در بافت پارچه اعمال خواهد شد ارائه شده است. جزئیات مشکی در قالب … ادامه مطلب لباس رئال مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصویر اولیه)

نساجی مادرید یا رئال قائم شهر؟!

تیم کیتز – در اقدامی عجیب لباس جدید نساجی که برای دیدار با نوبهار ازبکستان معرفی شده به طور عینی از لباس رئال مادرید کپی شده است. در این مورد ترکیب رنگ زمینه و جزئیات لباس نساجی دقیقا از لباس اول رئال مادرید ۲۰۲۴-۲۰۲۳ برداشت شده و حتی ترتیب رنگ ها در یقه و نوار … ادامه مطلب نساجی مادرید یا رئال قائم شهر؟!

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
9 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همیشه پیشبینی میکنن آخر چیز دیگه میشه

با pesmaster طراحی کردن 😂😂😂😂

۸

آره این سایت که اسمشو رو گفتی اومده همه طرحا اونجا زده میشه

🤣🤣🤣🤣

اینا رو همشو با سایت ما طراحی میکنن😁

یاد طرح های نوستالژی افتادم
امیدوارم برای لباس سوم از لباس
های شخصیتای خونه مادربزرگه استفاده کنن 😐😂😂

آدیداس خیلی از این اشکال هندسی نوک تیز به شکل لوزی و ذوزنقه و…. استفاده میکنه

بر خلاف لباس اول، لباس دوم جالبه