لباس های تمرین و پیش مسابقه بارسلونا برای سال ۲۰۲۱

توسط

تیم کیتز – پیراهن پیش مسابقه و کالکشن تمرینی جدید تیم فوتبال بارسلونا برای نیمه دوم فصل ۲۱-۲۰۲۰ از سوی نایک عرضه شد.

پیراهن پیش مسابقه جدید با طرح مشابه پیراهن پیش مسابقه ابتدای فصل در زمینه از یک تصویر گرافیکی متشکل از سطح موج دار حاوی مربع های آبی تیره، فیروزه ای، قرمز و زرد ارائه شده است.

مجموعه تمرینی جدید نیز متشکل از اقلامی همچون پیراهن و شورت با بافت تنفسی متفاوت از گذشته، سوئیشرت، شلوار و بادگیر بارانی در ترکیب رنگ عمدتا به رنگ آبی تیره همراه با لوگو و جزئیات قرمز صورتی(مرجانی) و فیروزه ای ارائه شده است.

لباس بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول بارسلونا برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به طور رسمی توسط نایک رونمایی شد. پیراهن جدید در محدوده بدنه با ترکیب نیم آبی و نیم قرمز همراه با جزئیات سرمه ای در قالب یقه، نوار لبه آستین و نوار پهلو ارائه شده است. هر آستین به رنگ نیمه مقابل در آمده و نشان … ادامه مطلب لباس بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴

ویدیو | رونمایی لباس بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول بارسلونا برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط نایک رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس جدید آبی اناری ها را در ادامه ببینید.

لباس سوم بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴؛ لوگوی وارونه نایک (تصاویر جدید)

تیم کیتز – تصاویر جدید از لباس سوم بارسلونا برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ زرد/سبز بسیار روشن همراه با یک گرافیک به رنگ سبز درخشان متشکل از حروف یا اعداد که منشا الهامبخش آن نامشخص است، ارائه شده است. جزئیات سبز علاوه بر این در … ادامه مطلب لباس سوم بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴؛ لوگوی وارونه نایک (تصاویر جدید)

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
6 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دوست ندارد

عالی
از نظر من نایک همه جوره از آدیداس و… بهتره

برای اینکه بگی آدیداس بهتره این طرح رو عالی نکن این چرته

کجای این چرته آخه 😡😡😡؟

لباس رنگی رنگیه چرته

قشنگه