لباس های تمرین و پیش مسابقه بارسلونا برای سال ۲۰۲۱

توسط

تیم کیتز – پیراهن پیش مسابقه و کالکشن تمرینی جدید تیم فوتبال بارسلونا برای نیمه دوم فصل ۲۱-۲۰۲۰ از سوی نایک عرضه شد.

پیراهن پیش مسابقه جدید با طرح مشابه پیراهن پیش مسابقه ابتدای فصل در زمینه از یک تصویر گرافیکی متشکل از سطح موج دار حاوی مربع های آبی تیره، فیروزه ای، قرمز و زرد ارائه شده است.

مجموعه تمرینی جدید نیز متشکل از اقلامی همچون پیراهن و شورت با بافت تنفسی متفاوت از گذشته، سوئیشرت، شلوار و بادگیر بارانی در ترکیب رنگ عمدتا به رنگ آبی تیره همراه با لوگو و جزئیات قرمز صورتی(مرجانی) و فیروزه ای ارائه شده است.

لباس دوم بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – تصاویر لباس دوم بارسلونا برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با یقه پولو مدرن نایک و نوار قرمز در پهلو راست و نوار آبی در پهلو چپ ارائه شده است. لوگوی بارسلونا در … ادامه مطلب لباس دوم بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

لباس بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید اضافه شد)

تیم کیتز – تصاویر غیر رسمی جدید از لباس اول بارسلونا برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن جدید در محدوده بدنه با ترکیب نیم آبی و نیم قرمز همراه با جزئیات سرمه ای در قالب یقه، نوار لبه آستین و نوار پهلو ارائه شده است. هر آستین به … ادامه مطلب لباس بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید اضافه شد)

پیراهن پیش مسابقه بارسلونا ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – پیراهن پیش مسابقه بارسلونا برای نیم فصل دوم ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط نایک رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه از یک پترن گرافیکی برگرفته از فرم لوگوی باشگاه بارسلونا مرکب از رنگ های زرد، قرمز و آبی تیره تشکیل شده است. یقه به رنگ سرمه ای و با فرمی خاص که قسمت بالایی آن … ادامه مطلب پیراهن پیش مسابقه بارسلونا ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
6 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دوست ندارد

عالی
از نظر من نایک همه جوره از آدیداس و… بهتره

برای اینکه بگی آدیداس بهتره این طرح رو عالی نکن این چرته

کجای این چرته آخه 😡😡😡؟

لباس رنگی رنگیه چرته

قشنگه