لباس های ویسل کوبه برای فصل ۲۰۲۱

توسط

تیم کیتز – لباس های اول، دوم و سوم جدید تیم فوتبال ویسل کوبه ژاپن برای فصل ۲۰۲۱ جی لیگ ژاپن توسط اسیکس رونمایی شد.

پیراهن اول جدید با ساختار طراحی نزدیک به لباس سال گذشته در زمینه از یک الگوی لوزی لوزی شطرنجی به رنگ مارون و سفید ارائه شده است. همین الگو در دو سایه قرمز تیره و روشن در پشت پیراهن تکرار شده و یقه، آستین ها، نوار پس زمینه اسپانسر و پهلو نیز یکدست قرمز تیره هستند.

پیراهن دوم با طرح مشابه پیراهن اول و با ترکیب رنگ مشکی و سفید ارائه شده است.

پیراهن سوم نیز با طرح مشابه در زمینه عمدتا سفید همراه با پترن شطرنجی خاکستری و یقه و نوار لبه آستین مشکی ارائه شده است. لباس های دروازه بانی هم با طرح مشابه و به دو رنگ سبز و آبی است.

لباس ویسل کوبه ۲۰۲۳

 

لباس های جی لیگ ژاپن برای فصل ۲۰۲۲ – ساگان توسو

تیم کیتز – لباس تیم های حاضر در فصل ۲۰۲۲ جی لیگ ژاپن به مرور و پس از رونمایی در این پست معرفی خواهند شد. لباس ساگان توسو ۲۰۲۲ لباس های ساگان توسو برای فصل ۲۰۲۲ با ترکیب آبی روشن و جزئیات صورتی برای لباس اول و ترکیب سفید با جزئیات آبی و صورتی برای … ادامه مطلب لباس های جی لیگ ژاپن برای فصل ۲۰۲۲ – ساگان توسو

شانس آوردیم ویسل کوبه فینالیست نشد!؟

تیم کیتز – باشگاه پرسپولیس چند روز قبل در اطلاعیه ای اعلام کرد که این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا با همان لباسی که پیش از این در این رقابت ها و همچنین دربی فصل گذشته بر تن کرده بود به میدان خواهد رفت. باشگاه از "درخواست کادر فنی و اعضای تیم" و همچنین … ادامه مطلب شانس آوردیم ویسل کوبه فینالیست نشد!؟

 

شاید شما دوست داشته باشید

6 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چقدر چرته خدای من

داغونه

این اسیکس از آاشپورتم داغون تره که…..
اه اه
فقط رنگش خوبه.. طرحش آشغاله

این طرح سنتی باشگاه هست مثل بارسلونا و یا آتالانتا

هرچیه چرته

طرح چرت و ترکیب رنگ چرت لباس اول.افتضاح