شانس آوردیم ویسل کوبه فینالیست نشد!؟

توسط

تیم کیتز – باشگاه پرسپولیس چند روز قبل در اطلاعیه ای اعلام کرد که این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا با همان لباسی که پیش از این در این رقابت ها و همچنین دربی فصل گذشته بر تن کرده بود به میدان خواهد رفت.

باشگاه از “درخواست کادر فنی و اعضای تیم” و همچنین “درخواست هواداران” به عنوان دلایل این اقدام یاد کرده و “خوش یمن بودن” این لباس را به عنوان فاکتوری برای ادامه استفاده از آن مطرح کرده است.

برای مشاهده مطلب روی تصویر کلیک کنید

پرسپولیس در جدول مسابقات در سایت AFC بر اساس قاعده میزبانی منطقه غرب در جایگاه میزبان(اسمی) قرار گرفته و معلوم نیست این جایگاه تثبیت شده یا اینکه پس از صعود اولسان هیوندای به فینال برای تعیین میزبان اسمی فینال قرعه کشی انجام خواهد شد.

اگر ویسل کوبه به فینال می رسید و میزبان اسمی فینال هم با قرعه کشی تعیین و ویسل کوبه مجاز به استفاده از لباس اول خودش می شد، در این صورت با توجه به ترکیب رنگ لباس تیم ژاپنی نه تنها آن لباس “خوش یمن” به کار پرسپولیسی ها نمی آمد، بلکه احتمالا لباس دوم سفید هم قابل استفاده نبود!

برای مشاهده مطلب روی تصویر کلیک کنید

حتی لباس دوم طوسی رنگی هم که به طور محدود فقط در تمرینات استفاده شده بود هم به دلیل رنگ آستین هایش برای تقابل با ویسل مناسب نبود. آن گاه تصور کنید که پرسپولیس در مهمترین دیدارش طی سال های اخیر با لباسی به میدان می رفت که هیچ تدارک ویژه ای برای آن پیش بینی نشده و قطعا از لباس های آماده(و احتمالا تکراری) می بود.

حالا با حضور اولسان آبی پوش در فینال حداقل خیالمان از این بابت راحت شد که می دانیم نماینده کشورمان چه لباسی خواهد پوشید و از این رو پرسپولیس مشکلی برای استفاده از لباس قرمز خود نخواهد داشت.

برای مشاهده مطلب روی تصویر کلیک کنید

پیش از این در خبرها آمده بود که پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ با لباس جدیدی مقابل نماینده شرق آسیا صف آرایی خواهد کرد، لباسی که قرار بود همان لباس اول جدید سرخپوشان در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نیز باشد، پروژه ای که طبق اطلاعیه باشگاه به مانند هر سال عجالتا تا نیم فصل دوم به تعویق افتاد.

نکات هفته بیست و یکم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته بیست و یکم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. حرف P نوشته PERSEPOLIS در پشت یقه کنعانی ریخته و حرف E نیز در حال افتادن است! این اتفاق ممکن است در اثر شستشو و استفاده مداوم از لباس و یا نامرغوب بودن … ادامه مطلب نکات هفته بیست و یکم لیگ برتر

نکات هفته بیستم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته بیستم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. مهدی ترابی با پیراهن شماره ۹ و شورت شماره ۶ در مصاف با استقلال! تبلیغ اسپانسر موبایلی استقلال که پیش از این از پشت پیراهن حذف شده بود، در دربی از سرشانه ها هم پاکسازی … ادامه مطلب نکات هفته بیستم لیگ برتر

نکات هفته نوزدهم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته نوزدهم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. بازیکنان تراکتور در عکس تیمی ابتدای مسابقه با نمایش یک پیراهن نمادین با هموطنان آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان ابراز همدردی کردند. تغییر رنگ لوگوی رایتل، سایر اسپانسرها و همچنین شماره و طرح … ادامه مطلب نکات هفته نوزدهم لیگ برتر

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
14 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با همین لباس رفتن که ببرن

تیم کیتز برای فینال باید یک نوشته بزنن رو سینه بازیکنان مثل فینال ۲۰۱۸ نوشته با کادر هست یا کادر سفیده نیست و فقط نوشته هست؟

تیم کیتز چه نوشته ؟

فینال ۲۰۱۸ رو یادته اون نوشته فینال خیلی بد بود الان پرسیدم دوباره اون مدلی هست یا بهتره و کادر سفیده نیست

آها آره یادم افتاد

نه یادم نیست، ببخشید

ترسیدن لباس جدید بدن ببازن

آفرین

ای جاااااان به این لباس خوش یمن ، کاش با استقلال هم همین باشه😆😆

زنده باد پرسپولیس
زنده باد ایران….
تا عمر دارم هوادارش میمونم.
قهرمان بشی یا نشی هم مهم نیست
بحث کردن باکسایی که بعد از چهار قهرمانی قدرتتو هنوز درک نکردن،کار اشتباهیه

آره خب قدرت دارید.
برای همین هم استقلال شکستتون داد گفتن یک قدرت رو شکست دادیم.
میومدید فینال جام حذفی ما شکستتون میدادیم

شما تو پنج شش سال اخیر چند تا جام بردین تراکتوریا؟؟
هان؟
آهان
حل شد
جلوی قهرمان اظهار وجود نکنین

حالا درسته قهرمان نشدیم
ولی شما خودت بگو چند بار به فینال آسیا رسیدین؟؟