لباس چهارم بایرن مونیخ ۲۰۲۲-۲۰۲۱؛ چمنزار

توسط

تیم کیتز – لباس چهارم بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ تحت عنوان “چمنزار” به مناسبت فستیوال سالانه باواریا توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن جدید بایرن با ترکیبی ساده در زمینه یکدست به رنگ سبز تیره همراه با جزئیات طلایی در قالب سه خط روی شانه و حاشیه لبه آستین ارائه شده است. لوگوی باشگاه با جزئیات تزئینی در حاشیه آن، لوگوی آدیداس و اسپانسر (···T·) همگی تک رنگ طلایی کار شده اند.

شورت مشکی و جوراب سبز تیره با جزئیات طلایی و مشکی ترکیب لباس چهارم بایرن در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ را کامل می کند. بایرن روز شنبه ۲۷ شهریور در دیدار هفته پنجم بوندسلیگا برابر بوخوم این لباس را بر تن خواهد کرد.

ویدیو | رونمایی لباس دوم بایرن مونیخ ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس دوم بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط آدیداس رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس جدید باواریایی ها را در ادامه ببینید.

لباس دوم بایرن مونیخ ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس دوم بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به طور رسمی توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن دوم جدید در زمینه با یک گرافیک سرتاسری مرکب از چند سایه تیره و روشن فیروزه ای الهام گرفته از ساختار و رنگ مجسمه باواریا واقع در مونیخ متعلق به قرن نوزدهم میلادی ارائه شده است. یقه … ادامه مطلب لباس دوم بایرن مونیخ ۲۰۲۵-۲۰۲۴

ویدیو | رونمایی لباس بایرن مونیخ ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط آدیداس رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس جدید باواریایی ها را در ادامه ببینید.

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جالبه

الان مثلاً لباس چهارمش با دومش چه فرقی داره؟ هر دوتا تیرس، تو تن بازیکنا انگار همون لباس دومه