لباس چهارم بایرن مونیخ ۲۰۲۲-۲۰۲۱؛ چمنزار

توسط

تیم کیتز – لباس چهارم بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ تحت عنوان “چمنزار” به مناسبت فستیوال سالانه باواریا توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن جدید بایرن با ترکیبی ساده در زمینه یکدست به رنگ سبز تیره همراه با جزئیات طلایی در قالب سه خط روی شانه و حاشیه لبه آستین ارائه شده است. لوگوی باشگاه با جزئیات تزئینی در حاشیه آن، لوگوی آدیداس و اسپانسر (···T·) همگی تک رنگ طلایی کار شده اند.

شورت مشکی و جوراب سبز تیره با جزئیات طلایی و مشکی ترکیب لباس چهارم بایرن در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ را کامل می کند. بایرن روز شنبه ۲۷ شهریور در دیدار هفته پنجم بوندسلیگا برابر بوخوم این لباس را بر تن خواهد کرد.

لباس چهارم بایرن مونیخ ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

LFSTLR؛ کالکشن لایف استایل لباس سوم پنج تیم بزرگ آدیداس

تیم کیتز – مجموعه جدید لباس های لایف استایل آدیداس بر پایه طرح لباس سوم ۵ باشگاه بزرگ تحت پوشش این برند آلمانی تحت عنوان “LFSTLR” یا همان مخفف Lifestyler رونمایی شد. این کالکشن که برای پنج تیم آرسنال، بایرن مونیخ، رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس طراحی و عرضه شده شامل اقلام مختلفی است که … ادامه مطلب LFSTLR؛ کالکشن لایف استایل لباس سوم پنج تیم بزرگ آدیداس

لباس بایرن مونیخ ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ با لوگوی ۱۲۳ سال پیش

تیم کیتز – لباس سوم بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ تحت عنوان "Champions League Kit" توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه سفید همراه با یک پترن محو حاوی نقوش گل و بوته به رنگ بژ که در لباس چهارم بایرن نیز به چشم می خورد ارائه شده است. به مانند لباس چهارم، … ادامه مطلب لباس بایرن مونیخ ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ با لوگوی ۱۲۳ سال پیش

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جالبه

الان مثلاً لباس چهارمش با دومش چه فرقی داره؟ هر دوتا تیرس، تو تن بازیکنا انگار همون لباس دومه