لباس کلاب آمریکا ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس سوم کلاب آمریکا مکزیک برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید با ترکیبی بسیار ساده در زمینه یکدست سفید همراه با یقه و نوار لبه آستین مشکی ارائه شده است. کلیه لوگوها اعم از لوگوی باشگاه کلاب آمریکا، نایک و اسپانسرها همگی تک رنگ مشکی هستند. شورت و جوراب مشکی ترکیب لباس سوم کلاب آمریکا در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.


(۹ تیر ۱۴۰۱) لباس اول و دوم کلاب آمریکا مکزیک برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن اول جدید برای اولین بار طی سالیان اخیر بدون آن المان های رنگی معروف و با ترکیبی ساده در زمینه یکدست به رنگ زرد روشن ارائه شده است. یک المان گرافیکی در قالب کشباف یقه و نوار لبه آستین نمود پیدا کرده و کلیه لوگوها و نوشته های موجود روی پیراهن نیز به رنگ بنفش روشن هستند.

لباس دوم کلاب آمریکا نیز در زمینه با یک پترن گرافیکی سرتاسری مرکب از مشکی و بنفش(آبی) ارائه شده است. لوگوی باشگاه، نایک و کلیه اسپانسرها نیز به صورت تک رنگ زرد روشن روی لباس درج شده اند و مخفف نام باشگاه “CA” نیز با نمایه ای خاص همانند لباس اول داخل یقه نقش بسته است.

لباس کلاب آمریکا ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

لباس کلاب آمریکا ۲۰۲۲

 

لباس کلاب آمریکا ۲۰۲۲-۲۰۲۱

تیم کیتز - لباس اول کلاب آمریکا برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ به طور رسمی توسط نایک رونمایی شد. لباس دروازه بانی کلاب آمریکا ۲۰۲۲-۲۰۲۱ (۲۶ خرداد ۱۴۰۰) لباس دوم کلاب آمریکا مکزیک برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ توسط نایک رونمایی شد. لباس کلاب آمریکا ۲۰۲۴-۲۰۲۳  بیشتر بخوانیدلباس کلاب آمریکا ۲۰۲۲  بیشتر بخوانیدپیراهن پیش مسابقه کلاب آمریکا ۲۰۲۲-۲۰۲۱؛ مناسب … ادامه مطلب لباس کلاب آمریکا ۲۰۲۲-۲۰۲۱

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها