لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس چهارم پاریسن ژرمن برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ تحت برندینگ جردن حرسما توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن چهارم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با خطوط در هم تنیده زرد رنگ در سراسر پیراهن ارائه شده است. لوگوی باشگاه PSG، جامپمن جردن و همچنین اسپانسر(QATAR AIRWAYS) همگی تک رنگ زرد هستند و یقه نیز مشکی و هم رنگ زمینه لباس است.

شورت مشکی با نوار زرد در کناره ها به همراه جوراب مشکی ترکیب لباس چهارم PSG در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.


(۱۸ شهریور ۱۴۰۱) لباس سوم پاریسن ژرمن برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید با همان طرح لباس اول و این بار در زمینه سفید همراه با نوار پهن آبی در مرکز و دو نوار قرمز باریک در طرفین آن ارائه شده است. لوگوی باشگاه به صورت تک رنگ سفید در مرکز سینه و لوگوی نایک نیز در زیر آن جانمایی شده است.

شورت و جوراب سفید ترکیب لباس سوم ساده پاریسن ژرمن در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.


(۲۸ تیر ۱۴۰۱) لباس دوم پاریسن ژرمن فرانسه برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ تحت برندینگ جردن توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن جدید با طرح و ترکیب رنگی نه چندان زیبا در زمینه به رنگ طوسی روشن همراه با یک نوار گرافیکی مشکی در مرکز پیراهن که در بخش مرکزی با افکت اسپری در زمینه محو می شود ارائه شده است.

نوار لبه آستین و همچنین لوگوی باشگاه و نشان ایر جردن بر روی سینه به صورت تک رنگ مشکی روی لباس جدید خودنمایی می کند. شورت لباس دوم پاریسن ژرمن نیز با طرح بسکتبالی در زمینه به رنگ طوسی روشن همراه با نوار مشکی در حاشیه آن ارائه شده و جوراب نیز طوسی است.


(۸ تیر ۱۴۰۱) لباس اول پاریسن ژرمن برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن جدید پاریسن ژرمن در زمینه عمدتا به رنگ سرمه ای همراه با یک نوار سفید پسیار پهن در مرکز پیراهن و دو نوار باریک قرمز در دو سمت آن ارائه شده است. لوگوی پاریسن ژرمن در مرکز و تقریبا نزدیک به یقه قرار گرفته و لوگوی نایک نیز در زیر آن جانمایی شده که چیدمانی غیر معمول است.

شورت و جوراب سرمه ای ترکیب لباس اول پاریسن ژرمن در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند، لباسی که می توان گفت فاقد هرگونه جذابیت ظاهری است. با توجه به احتمال پایان همکاری باشگاه با All(Accor Live Limitless) لباس جدید پاریسن ژرمن نیز همانند بارسلونا در مرحله اول بدون اسپانسر تولید شده است.

لباس دروازه بانی پاریسن ژرمن ۲۰۲۳-۲۰۲۲


لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – تصاویر غیر رسمی لباس اول پاریسن ژرمن برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد، منتشر شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ سرمه ای همراه با نوار پهن قرمز با حاشیه سفید در مرکز پیراهن که هر دو رنگ با افکت براش ترسیم شده، ارائه شده است. این نوار … ادامه مطلب لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

پیراهن پیش مسابقه پاریسن ژرمن ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – پیراهن پیش مسابقه جدید پاریسن ژرمن برای نیم فصل دوم ۲۰۲۴-۲۰۲۳ همزمان با لباس چهارم این تیم تحت برندینگ جردن توسط نایک رونمایی شد. پیراهن جدید با طرح مشابه پیراهن پیش مسابقه سوم پی اس جی این بار در زمینه مرکب از سبز زیتونی تیره و روشن همراه با لوگوی تک رنگ … ادامه مطلب پیراهن پیش مسابقه پاریسن ژرمن ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس چهارم پاریسن ژرمن برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با ترکیبی خاص تحت برندینگ جردن توسط نایک رونمایی شد. پیراهن چهارم جدید با ساختار مشابه لباس سوم و این بار در زمینه به رنگ خاکی روشن همراه با یک پترن بافتی در سایه ای نزدیک به زمینه که با یک نوار در مرکز پیراهن … ادامه مطلب لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۴-۲۰۲۳

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
14 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چورات و عقب گرد

bulshit

لباس اول خوب لباس دومم خوب لباس سوم هم بدک نیست

لباس دوم حال خواهد شد

*لباس دوم باحال خواهد شد

باید یه ستاره به لباس اضافه کرد امسال پاریس اگه دهمین قهرمانی لیگ رو کسب کنه باید یه ستاره اضافه کرد

لباس اول خوبه اگه یه چیز نوآوارنه بهش اضافه بشه . لباس دوم خوبه . اما ترکیب رنگ های لباس سوم کلا باید عوض چرا که لباس سوم باید یه فرقی با اول و دوم داشته باشه تا توی یه شرایط ضروری استفاده بشه. الان سفید که با طوسی شباهت زیادی دارن 😑

اگه قرار نیست اسپانسر داشته باشن چرا نوار وسط کیت رو یکسره نمیکنن؟

شاید تصاویر اولیه اسپانسر نداره

اون Goat روی آستین اسپانسره؟
یا این که دلیل دیگه ای داره؟

لباس سوم زشته
لباس دوم زیباست
لباس اول متوسطه

نکته جالب درباره لباس چهارم اینه که خطوط هیچ دو لباسی مثل هم نیست

لباس اولی رو دارم👍🗿