لباس ۷۵ سالگی اف ث کلن

توسط

تیم کیتز – لباس ویژه هفتاد و پنجمین سال تاسیس باشگاه کلن آلمان در سال ۲۰۲۳ توسط هومل رونمایی شد.

پیراهن جدید با ترکیبی ساده و کلاسیک در زمینه یکدست سفید همراه با یقه و نوار لبه آستین قرمز ارائه شده است. به عنوان یک المان کلاسیک، یقه با فرم بندی کشی پیاده سازی شده و لوگو و فلش های هومل نیز سفید هم رنگ با زمینه کار شده است.

یک تگ حاوی عبارت “۷۵ JAHRE  ۱۹۴۸-۲۰۲۳” در گوشه پایین پیراهن دوخته شده و شورت یکدست قرمز به همراه جوراب راه راه سفید و قرمز ترکیب لباس ۷۵ سالگی کلن در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.


(۹ مرداد ۱۴۰۱) لباس سوم کلن برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط هومل رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ سرمه ای همراه با تکرار فرم رعد در سایه ای تیره تر از زمینه در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. آستین ها سرمه ای تیره است و اندک جزئیات سفید در حاشیه یقه، لبه آستین و لبه پایین پیراهن کار شده است.


(۲۶ تیر ۱۴۰۱) لباس دوم کلن برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط هومل رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با نوارهای بسیار محو راه راه در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. اندک جزئیات سفید نیز در قالب فلش های هومل بر روی شانه و همچنین حاشیه یقه و لبه آستین نمود پیدا کرده است.


(۲۶ تیر ۱۴۰۱) لباس دوم کلن برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط هومل رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با نوارهای بسیار محو راه راه در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. اندک جزئیات سفید نیز در قالب فلش های هومل بر روی شانه و همچنین حاشیه یقه و لبه آستین نمود پیدا کرده است.


(۹ تیر ۱۴۰۱) لباس اول اف ث کلن برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ بوندسلیگا آلمان توسط هومل رونمایی شد.

پیراهن جدید کلن در زمینه عمدتا قرمز و در محدوده پایین سفید است که این دو فضا با ترکیبی مشابه لباس موناکو به صورت مورب و با دو خط مجزا در حاشیه آنها از یکدیگر جدا می شوند. سایر قسمت پیراهن سفید است و جزئیات قرمز علاوه بر این در حاشیه یقه و در قالب فلش های هومل بر روی شانه نمود پیدا کرده است.

کلن پیش از این به مدت ۴ فصل لباس های آل اشپورت را بر تن می کرد.

آل اشپورت از روی دست خودش کپی کرد؟

تیم کیتز – قطعا کسانی که اخبار لباس تیم را دنبال می کنند با اولین نگاه به لباس پرسپولیس متوجه یک نکته قابل توجه در لباس سرخپوشان پایتخت شدند. لباس جدید پرسپولیس با طرح و ترکیبی نسبتا استاندارد با استفاده از طرح بته جقه رونمایی شد که با توجه به قرابت موضوع طرح به فرهنگ … ادامه مطلب آل اشپورت از روی دست خودش کپی کرد؟

حذف پاپیون لباس کلن به دستور اتحادیه فوتبال آلمان

تیم کیتز - لباس کارناوال ۲۰۲۱ اف ث کلن در روزهای گذشته واکنش های متفاوتی را به دنبال داشت که نهایتا با حذف پاپیون روی لباس در مسابقه کلن مقابل یونیون برلین همراه بود. عده ای از این اقدام به عنوان ایده ای ساختارشکنانه دفاع کردند و برخی دیگر آن را برای لباس رسمی مسابقه … ادامه مطلب حذف پاپیون لباس کلن به دستور اتحادیه فوتبال آلمان

لباس های آلمان به ایران نرسید، اما طرح ایرانی تا آلمان رفت!

تیم کیتز – آل اشپورت آلمان برای در طراحی لباس اف ث کلن برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ از پترن بته جقه استفاده کرده است. این در حالی است که نمایندگان این برند طی سال های اخیر به دفعات طرح و برش برندهای مختلف را کپی و روانه باشگاه های ایرانی کرده اند، طرح هایی که یافتن … ادامه مطلب لباس های آلمان به ایران نرسید، اما طرح ایرانی تا آلمان رفت!

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چقد شبیه ترکیب لباس های موناکوعه 🧐