تصاویری از لباس ویژه آیک در زمین مسابقه؛ این ترکیب دلنشین

توسط

تیم کیتز – لباس ویژه ۱۳۲ سالگی باشگاه AIK سوئد با ترکیبی خاص تحت عنوان “Stockholm Edition” (نسخه استکهلم) توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه سفید همراه با تصویر محو نقاشی مربوط به قدیمی ترین تصویر از شهر استکهلم سوئد مربوط به قرن شانزدهم در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. لوگوی باشگاه ترکیبی از طلایی و سرمه ای تیره است و لوگوی نایک نیز با ترکیب اولین نشان تاریخ این شرکت روی لباس نقش بسته است، در حالی که هر دو به صورت برجسته و با کیفیتی عالی هستند.

نوار لبه آستین به رنگ سرمه ای تیره/مشکی با یک نوار طلایی براق بر روی آن کار شده و نام و شماره بازیکنان نیز به رنگ سرمه ای تیره با حاشیه طلایی پشت پیراهن درج شده است. شورت و جوراب سرمه ای تیره/مشکی با جزئیات طلایی ترکیب لباس ویژه ۱۳۲ سالگی آیک سوئد در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.


از این لباس خاص تنها ۱۳۲ عدد تولید و عمدتا به دارندگان بلیت سالانه بازی های AIK اعطا خواهد شد. باشگاه آیک با همکاری نایک از سال ۲۰۱۷ به طور مرتب و سالانه لباسی با جزئیات خاص به صورت نسخه محدود عرضه می کند که بسیار مورد توجه قرار می گیرد، این در حالی است که پایه اکثر این لباس ها از لباس های تیمی آماده و ساده نایک بوده است.

عنوان اصلی: (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) لباس ویژه ۱۳۲ سالگی آیک؛ باشگاهی که استاد تبدیل لباس ساده به طرح های فاخر است!

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
3 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

واقعا فوق العاده است
تیم کیتز آیا برگزاری چالش به سال بعد موکول شده یا نه ؟
سپاس

خیلی نازه 🙂