لباس چهارم آث میلان ۲۰۲۳-۲۰۲۲ | AC Milan x KOCHÉ

توسط

تیم کیتز – لباس چهارم آث میلان برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ با همکاری برند مد فرانسوی کوچه یا کوشه(KOCHÉ) توسط پوما رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه با یک گرافیک مرکب از رنگ قرمز و مشکی سنتی میلان که تصاویر بازی های دیجیتال ۸ بیت را یادآوری می کند ارائه شده است. لوگوی باشگاه، اسپانسرها و همچنین لوگوی کوچک شده پوما که نام برند KOCHÉ نیز در زیر آن به چشم می خورد همگی تک رنگ طلایی هستند.

یقه پولو مشکی که شعار “SEMPRE MILAN” داخل آن نقش بسته از دیگر جزئیات پیراهن جدید است که با یک شورت حاوی گرافیک مشابه پیراهن ترکیب لباس چهارم ویژه میلان در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.

میلان این لباس ویژه را روز یکشنبه هفتم اسفند مقابل آتالانتا بر تن خواهد کرد.


(۱ شهریور ۱۴۰۱) لباس سوم آث میلان برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ با ترکیب رنگی خاص توسط پوما رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ سبز زیتونی همراه با خطوط بریده عمودی به رنگ تیره تر از زمینه ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین مشکی و لوگوی باشگاه آث میلان و پوما نیز به رنگ کرم است.

نشان اسکودتو در مرکز سینه نصب شده و اسپانسرها و همچنین ستاره بالای لوگوی میلان نیز از جمله جزئیات فسفری لباس جدید به شمار می روند. شورت و جوراب زیتونی ترکیب لباس سوم میلان در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ سری A ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا را کامل می کند.

لباس جدید از نظر رنگ به لباس سوم روسونری در فصل ۱۷-۲۰۱۶ شباهت دارد. لباس سوم میلان در فصل قبل از آن یعنی ۱۶-۲۰۱۵ نیز با رنگ پایه سبز تیره ارائه شده بود.


(۳۱ تیر ۱۴۰۱) لباس دوم آث میلان برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط پوما رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید میلان در زمینه سفید همراه با هفت خط باریک دوبل قرمز و مشکی در قسمت جلوی پیراهن که به ۷ قهرمانی روسونری در تاریخ لیگ قهرمانان اوپا اشاره دارد ارائه شده است.

جزئیات قرمز و مشکی در حاشیه یقه و نوار لبه آستین نیز به چشم می خورد و لوگوی پوما و اسپانسر (Emirates FLY BETTER) نیز به رنگ قرمز هستند.


(۱۳ تیر ۱۴۰۱) لباس اول آث میلان برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ به طور رسمی توسط پوما رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه عمدتا به رنگ مشکی همراه با نوارهای راه راه قرمز به صورت بریده در محدوده جلوی پیراهن ارائه شده است. نوار لبه آستین به رنگ سبز، سفید و قرمز(مشابه لباس تیم ملی ایران) کار شده و عمده قسمت های پیراهن در محدوده شانه ها، پهلو، آستین و پشت پیراهن یکدست مشکی است.

شورت و جوراب مشکی با اندک جزئیات قرمز ترکیب لباس اول میلان در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.


ویدیو | رونمایی لباس چهارم آث میلان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس چهارم میلان برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با همکاری مشترک پوما و PLEASURES رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس جدید روسونری که در دو نسخه تیره و روشن ارائه شده را در ادامه ببینید.

لباس چهارم میلان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس چهارم آث میلان برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با همکاری مشترک پوما و برند PLEASURES رونمایی شد. لباس چهارم جدید میلان در دو نسخه تیره(مشکی) و روشن(کرم استخوانی) همراه با یک طرح های محو برگرفته از معماری کلیسای دومو میلان در قسمت های مختلف هر دو نسخه لباس ارائه شده است. لوگوی باشگاه … ادامه مطلب لباس چهارم میلان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس دروازه بانی میلان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس های دروازه بانی آث میلان برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ در سه رنگ از سوی پوما عرضه شده است. پیراهن های دروازه بانی جدید روسونری بر پایه طرح لباس های گلری پوما در زمینه متشکل از نوارهای زیگزاگی تیره و روشن شکسته در قسمت جلوی پیراهن و محدوده آستین ها ارائه شده است. … ادامه مطلب لباس دروازه بانی میلان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
12 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رنگ سیاه تو لباس خیلی دیگه زیاد شده

آره . به نظر من لباس میلان که رنگاش خیلی خوبن (سیاه که خنثی و تیرس و کنار هر رنگی زیبا میشه و قرمز که روشن )وقتی قشنگ تره که تعادل بین رنگاش داشته باشه . مثلاً امسال سیاهش بیشتره یا پارسال قرمزش بیشتر بود میزد تو ذوق ولی وقتی تعادل دارن مث سال های دور و البته دو سال پیش قشنگ میشه . ولی خوب کار رو واسه دیدن طرح های جدید سخت می‌کنه .کلا لباس های راه راه طراهیشون سخته.

و تنها جذابیتش یقه هست

این تم مشکیه که لباس رو خفن و شیطانی میکنه

اره داداش تو هم مثل من با سلیقه هستی مشکی قشنگ آرین رنگ دنیاست اگه قرمز هم باهاش باشه که دیگه محشره

چرا پوما داره از قالب مستطیل جلو پیرهن استفاده می‌کنه ؟؟؟
لباس مصر و میلان ان مدلی شدن

سلام الان لباس جدید اث میلان کدوم شد ؟ سفیده پس چیه !؟ لباس دوم !
پس مشکی چیه لباس اول ؟

اباس اصلی کدومه ؟

سلام،کیت سوم نداره میلان این فصل؟

کیت چهارم فوق العاده جذابه

خیلی شیک و جذابه خدایی
در مورد کیت گلری هم ایکاش یه چیزایی مینوستید ولی به هر حال عالیه