منچسترسیتی و چلسی با لباس آبی در فینال لیگ قهرمانان

توسط

تیم کیتز – تیم های منچستر سیتی و چلسی انگلیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۱-۲۰۲۰ با لباس اول خود مقام هم صف آرایی خواهند کرد.

اولویت انتخاب لباس به عنوان میزبان اسمی مسابقه فینال در اختیار منچسترسیتی است و با توجه به اینکه سیتی هنوز از لباس فصل جدید خود رونمایی نکرده، آبی های منچستر از لباس اول فصل اخیر (۲۱-۲۰۲۰) خود در این بازی استفاده می کنند.

با توجه به احتمال تداخل رنگی پیش بینی می شد که چلسی لباس سوم خود با ترکیب قرمز و آبی را ببپوشد اما ظاهرا تصمیم بر آن شد که چلسی نیز علیرغم رونمایی و استفاده از لباس فصل آینده خود در دیدار فینال جام حذفی، برای دیدار فینال لیگ قهرمانان به لباس اول قبلی خود باز خواهد گشت.

به این ترتیب دو تیم انگلیسی با لباس آبی خود در فینال ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان اروپا به مصاف همدیگر می روند.

ویدیو | رونمایی لباس سوم منچستر سیتی ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس سوم منچسترسیتی برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به طور رسمی توسط پوما رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس جدید سیتیزن ها را در ادامه ببینید.

لباس سوم منچسترسیتی ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس سوم منچستر سیتی برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط پوما رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ قرمز مارون همراه با یک گرافیک در سایه ای تیره تر از زمینه که احتمالا برگرفته از نماد کشتی بادبانی لوگوی منچسترسیتی و یا استادیوم اتحاد است ارائه شده است. لوگوی باشگاه، پوما و … ادامه مطلب لباس سوم منچسترسیتی ۲۰۲۵-۲۰۲۴

لباس دوم چلسی ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی جدید)

تیم کیتز – لباس دوم چلسی برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به زودی به طور رسمی توسط نایک رونمایی خواهد شد. پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ کرم بژ همراه با جزئیات آبی در قالب یقه و نوار پهلو ارائه شده است. نوار لبه آستین ترکیبی از آبی، سفید و نارنجی است، یک خط دوخت نارنجی … ادامه مطلب لباس دوم چلسی ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی جدید)

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

البته میگن برگشت چلسی به این لباس به خاطر باخت تو فینال جام حذفی و باخت زناشون تو فینال یوسی‌ال بوده

چلسی قهرمان شد