منچسترسیتی و چلسی با لباس آبی در فینال لیگ قهرمانان

توسط

تیم کیتز – تیم های منچستر سیتی و چلسی انگلیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۱-۲۰۲۰ با لباس اول خود مقام هم صف آرایی خواهند کرد.

اولویت انتخاب لباس به عنوان میزبان اسمی مسابقه فینال در اختیار منچسترسیتی است و با توجه به اینکه سیتی هنوز از لباس فصل جدید خود رونمایی نکرده، آبی های منچستر از لباس اول فصل اخیر (۲۱-۲۰۲۰) خود در این بازی استفاده می کنند.

با توجه به احتمال تداخل رنگی پیش بینی می شد که چلسی لباس سوم خود با ترکیب قرمز و آبی را ببپوشد اما ظاهرا تصمیم بر آن شد که چلسی نیز علیرغم رونمایی و استفاده از لباس فصل آینده خود در دیدار فینال جام حذفی، برای دیدار فینال لیگ قهرمانان به لباس اول قبلی خود باز خواهد گشت.

به این ترتیب دو تیم انگلیسی با لباس آبی خود در فینال ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان اروپا به مصاف همدیگر می روند.

لباس چلسی ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – تصاویر غیر رسمی از لباس اول چلسی برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن اول جدید به رسم سنت همیشگی به رنگ آبی و این بار همراه با یک گرافیک مواج به صورت محو در قسمت جلوی پیراهن و محدوده آستین ها ارائه شده است. نوار … ادامه مطلب لباس چلسی ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

پیراهن پیش مسابقه منچسترسیتی ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – پیراهن پیش مسابقه جدید منچسترسیتی برای نیم فصل دوم ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط پوما رونمایی شد. پیراهن جدید در دو نسخه به رنگ های عمدتا آبی روشن و عمدتا بژ که هر دو از یک گرافیک انتزاعی مشترک مرکب از سایه های مختلف نزدیک به رنگ زمینه در قسمت جلوی پیراهن بهره می برند … ادامه مطلب پیراهن پیش مسابقه منچسترسیتی ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس منچسترسیتی برای سال نو چینی

تیم کیتز – لباس ویژه منچسترسیتی به مناسبت سال نو چینی در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط پوما رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه سفید همراه با یک گرافیک خاص حاوی تصویری از اژدها به رنگ طوسی روشن ارائه شده است. لوگوی باشگاه منچسترسیتی به صورت تک رنگ مشکی در مرکز سینه جانمایی شده و لوگوی پوما … ادامه مطلب لباس منچسترسیتی برای سال نو چینی

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

البته میگن برگشت چلسی به این لباس به خاطر باخت تو فینال جام حذفی و باخت زناشون تو فینال یوسی‌ال بوده

چلسی قهرمان شد