نایک و خلق دوباره لباس کلاسیک اینتر میلان

توسط

تیم کیتز – نوارهای سیاه و آبی خاطره انگیزه برای یادآوری بیست و پنجمین سالگرد موفقیت بزرگ اروپایی برگشتند.

لباس اول جدید اینتر میلان برای فصل ۱۶-۲۰۱۵ با نوارهای پهن سیاه و آبی به جلوه معروف باشگاه بازگشته است.

این نگاهی خاطره انگیز و جشنی زیبا به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد فتح جام یوفا در فصل ۹۱-۱۹۹۰ توسط اینترمیلان است.

همچون فصل ۹۱-۱۹۹۰ لباس این فصل اینتر دارای نوارهای سیاه و آبی شاخص درپشت و به رنگ مقابل در جلو برای ایجاد یک جلوه انتزاعی چشم نواز و ماهرانه است.

پیراهن یقه دار پولو به رنگ آبی و سیاه با در نظر گرفتن دوباره طرح لباسی که در پیروزی  فصل ۹۱-۱۹۹۰ تیم پوشیده شد طراحی شده است.

یک نوار آبی در هر طرف پهلوی پیراهن از زیر بغل تا لبه پایین لباس امتداد دارد و نواری به همین رنگ نیز بر روی دو طرف شورت سیاه رنگ از لبه بالا تا پایین شورت امتداد دارد.

جورابهای اول جدید نیز به رنگ سیاه همراه با تکه رده های پهن به رنگ آبی در پشت ساق پا می باشند.

لباس اینتر ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول اینتر میلان برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ رسما توسط نایک رونمایی شد. پیراهن اول جدید در زمینه عمدتا متشکل از نوارهای راه راه عمودی آبی و مشکی است که در قسمتی از سمت چپ جلوی پیراهن و نیمی از پشت پیراهن نوارهای راه راه در قالب مجموعه های اریب منقطع گنجانده شده … ادامه مطلب لباس اینتر ۲۰۲۵-۲۰۲۴

ویدیو | رونمایی لباس اینتر ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول اینتر میلان برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط نایک رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس جدید یاران مهدی طارمی را در ادامه ببینید.

لباس تمرینی اینتر ۲۰۲۵-۲۰۲۴ +پیراهن پیش مسابقه

تیم کیتز – کالکشن لباس تمرینی و پیراهن پیش مسابقه اینتر میلان برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ از سوی نایک عرضه شده است. لباس تمرینی جدید اینتر شامل پیراهن و شورت طوسی با جزئیات آبی است و در کنار آن اقلامی از جمله سوئیشرت در کلاس های مختلف، شلوار، ژاکت، تیشرت و پولوشرت با تم رنگی عمدتا … ادامه مطلب لباس تمرینی اینتر ۲۰۲۵-۲۰۲۴ +پیراهن پیش مسابقه

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها