رونمایی نایک و بارسلونا از لباس اول و دوم فصل ۱۶-۲۰۱۵

توسط

تیم کیتز – لباس اول و دوم بارسلونا الهام گرفته از پرچم بلاگرانا و کاتالان طراحی شده است.

رنگ آبی خاص بارسا و قرمز پر رنگ هم با باشگاه و هم با شهر مترادف هستند. لباس های جدید به میراث و هویت به عنوان نمادهای بارسلونا ادای احترام می کنند.

نوارهایی به رنگ آبی مشهور باشگاه و قرمز پر رنگ به شکل افقی الهام گرفته از نوارهای افقی در پرچم بلاگرانا که هواداران در روزهای مسابقه در نوکمپ در هوا نگه می دارند روی بدنه اصلی پیراهن نقش بسته است. نوارهای افقی قبلا توسط تیمهای بسکتبال، راگبی و دو و میدانی بارسلونا پوشیده شده، اما این برای اولین بار در تاریخ طولانی باشگاه است که تیم فوتبال لباسی با نوارهای افقی خواهد پوشید.

چهار نوار قرمز پر رنگ افقی روی یک بک گراند آبی سوار شده اند و بدون شک یک طرح بلاگرانایی برای هواداران بارسلونا در سراسر جهان خواهد بود.

پرچم کاتالان به رنگ زرد طلایی همراه با چهار نوار باریک قرمز در یقه جانمایی شده که دور قسمت بالایی یقه هفت مدرن نایک را شامل می شود.

داخل یقه شعار مشهور باشگاه “Més Que Un Club” به معنی فراتر از یک باشگاه درج شده است که همچنین در اندازه بزرگ بر روی صندلی های نوکمپ نیز حک شده است.

نوارهای به رنگ زرد طلایی در هر دو طرف از زیر بغل تا لبه پایینی پیراهن امتداد دارد. شورت به رنگ قرمز کلاسیک بارسلونا و با نوار آبی در هر دو طرف آن دیده می شود.

جوراب های اول جدید نیز به رنگ آبی با یک نوار قرمز در بالای آن و نوار پهن تکه تکه به رنگ زرد طلایی در پشت ساق پا دیده می شود.

پرچم کاتالان به عنوان محور فرهنگ شهر و باشگاه در لباس دوم جدید نمایان شده است که با رنگها و جزئیات خاطره انگیز آراسته شده است.

لباس دوم جدید غالبا به رنگ زرد طلایی همراه با نشان وحدت کاتالان در سرتاسر پشت پیراهن است. چهار نوار عمودی قرمز روی زمینه زرد طلایی از محدوده شانه تا لبه پایین پیراهن کشیده شده است. این طرح از نحوه پوشیدن پرچم های کاتالان در قالب شال گردن به دور گردن هواداران در شادمانی ها و حمایت ها که بیانگر علاقه آنها به کاتالونیا و باشگاهشان الهام گرفته شده است.

پیراهن دارای یقه گرد مدرن به رنگ زرد طلایی در جلو برای همخوانی با بدنه پیراهن و دو نوار در قسمت عقب و دور یقه به رنگ پرچم بلاگرانا، ارجاع دهنده به رنگهای لباس اول تیم است. داخل پشت یقه شعار مشهور باشگاه “Més Que Un Club” به معنی فراتر از یک باشگاه درج شده است.

پیراهن دارای یک نوار آبی در هر دو طرف از زیر بغل تا لبه پایین است. این نوارها در امتداد همان خط روی شورت نیز از لبه بالا تا لبه پایینی ادامه پیدا می کند. لازم به ذکر است که لباس دوم توسط بازیکنان افسانه ای بارسلونا در اوایل دهه ۱۹۷۰ پوشیده شده است.

مارتین لوتی مدیر خلاق نایک فوتبال در رابطه با لباس های جدید گفت: این لباس های جدید تجلی گر افتخار، حامیان پر شور و میراث غنی باشگاه است. این لباس ها نتیجه همکاری نزدیک بین باشگاه بارسلونا و نایک و بازتاب دهنده یک فهم عمیق از اهمیت فرهنگ خاص باشگاه و تعهد مشترک ما برای انقلابی در بازی فوتبال است.

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها