پیراهن مسی تمام شد!

توسط

تیم کیتز – لیونل مسی پس از ۲۰ سال حضور پیوسته در بارسلونا روز گذشته به طور رسمی به پاریسن ژرمن منتقل شد و شوک بزرگی به فروش پیراهن این تیم فرانسوی وارد کرد.

موجودی ورژن رپلیکا یا هواداری پیراهن پاریسن ژرمن خیلی زودتر از پیش بینی ها به پایان رسید و از این ورژن تنها در نسخه های زنانه و بچه گانه در دسترس است. در حال حاضر سایزهای مردانه فقط در ورژن پلیری در فروشگاه پاریسن ژرمن موجود است.

چرخی در فروشگاه آنلاین پاریسن ژرمن نشان می دهد حضور مسی آنقدر برای مدیران این باشگاه جذاب بوده که همه پیراهن های ورژن هواداری با چاپ نام مسی و شماره ۳۰ به فروش رفته و سهمیه ای از این ورژن برای دیگر بازیکنان تعیین نشده و پیراهن سایر بازیکنان هم در سایزهای مردانه فقط در ورژن پلیری قابل سفارش است.

اکنون باشگاه پاریسن ژرمن با انتشار اطلاعیه ای کوتاه در فروشگاه خود اعلام کرده که به دلیل تقاضای زیاد موجودی پیراهن های لیونل مسی به اتمام رسیده و متقاضیان از این لحظه قادر به ثبت پیش خرید نسخه هواداری خواهند بود که پیراهن حدودا دو ماه بعد توسط نایک تامین و به دست آنها می رسد!

پیش از این در سال ۲۰۱۸ در اتفاقی مشابه پس از انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس باشگاه اعلام کرد که در طول ۲۴ ساعت تعداد ۵۲۰ هزار پیراهن با نام و شماره رونالدو به فروش رسانده است. (توضیحات بیشتر در این باره را با کلیک روی تصویر زیر بخوانید)

ویدیو | رونمایی لباس سوم پاریسن ژرمن ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس سوم PSG برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ با برند جردن توسط نایک رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس سوم جدید پاریسی ها را در ادامه ببینید.

لباس سوم پاریسن ژرمن ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس سوم پاریسن ژرمن برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ تحت برندینگ جردن توسط نایک رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ صورتی روشن همراه با یک نوار مشکی در مرکز پیراهن که در محدوده اسپانسر برش می خورد ارائه شده است. جزئیات مشکی علاوه بر این در قالب یقه، نوار لبه آستین، … ادامه مطلب لباس سوم پاریسن ژرمن ۲۰۲۵-۲۰۲۴

ویدیو | رونمایی لباس دوم پاریسن ژرمن ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس دوم پاریسن ژرمن برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط نایک رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس جدید PSG را در ادامه ببینید.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
3 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با سلام ادمین،از این فروش چیزی به عنوان پاداش به مسی داده میشه؟و اینکه نایکی موظفه یه مبلغی رو به پاریس هم بده نه؟

حتی الان فروشگاه خای ایرانم ناموجود شدن باید پیش خرید کنی