پیشنهاد تمدید ۱۰۰ میلیون یورویی نایک به بارسلونا

توسط

تیم کیتز – نایک آمادگی دارد تا با پرداخت مبلغی تا سقف ۱۰۰ میلیون یورو در سال به اسپانسری لباس بارسلونا پس از سال ۲۰۱۸ نیز ادامه دهد.

نایک که از سال ۱۹۹۸ با قراردادی ۱۰ ساله به ارزش ۱۲۰ میلیون یورو )۱۲ میلیون یورو در سال( تامین لباس های بارسلونا را بر عهده گرفت در حال حاضر ارزش قرارداد جاری بین این کمپانی آمریکایی و باشگاه بارسلونا به ۳۵ میلیون یورو در سال به اضافه بخشی از درآمد حاصل از فروش محصولات هواداری رسیده و تا سال ۲۰۱۸ نیز ادامه خواهد داشت.

پس از ارتقا ارزش قراردادهای اسپانسرشیپ از جمله پرداخت سالانه مبلغ ۹۴ میلیون یورو به مدت ۱۰ سال از سوی آدیداس به منچستر یونایتد و همچنین تمدید قریب الوقوع قرارداد لباس رئال مادرید با این برند آلمانی که ارزشی فراتر از ارزش قرارداد بین آدیداس و منچستر یونایتد دارد، سران بارسا احساس کم ارزش بودن قرارداد فعلی با نایک را دارند.

طبق گزارش ها نایک پیشنهادی ۸۵ میلیون یورویی برای تمدید قرارداد با بارسلونا به این باشگاه اسپانیایی ارائه کرده است که قابلیت افزایش تا سقف ۱۰۰ میلیون یورو را خواهد داشت.

در حالی که مذاکرات به خوبی پیش می رود و روابط خوبی بین دو طرف جاری است اما همچنان بحث بر سر چند چیز ادامه دارد که طول مدت قرارداد در دوره جدید و همچنین نحوه مدیریت فروشگاه نیوکمپ که در حال حاضر به طور کامل در اختیار نایک است از آن جمله است.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها