تمدید قرارداد اینتر با پیرلی

توسط

تیم کیتز – باشگاه ایتالیایی اینتر میلان قرارداد اسپانسرشیپ پیراهن خود را با کمپانی لاستیک سازی پیرلی تمدید کرد.

قرارداد جدید در حالی به امضای طرفین رسید که هم باشگاه اینتر و هم شرکت پیرلی به دنبال گزینه های همکاری دیگری بودند. خبرها حکایت از توافق ۳ ساله بین این دو و به ارزش ۱۰ میلیون یورو به ازای هر فصل دارد.

ارزش قرارداد جدید کمی پایین تر از قرارداد پیشین خواهد بود، با این حال با پاداش هایی که در قرارداد پیش بینی شده امکان افزایش رقم قرارداد تا ۱۴ میلیون یورو نیز وجود دارد. همچنین در صورت قهرمانی اینتر در لیگ قهرمانان اروپا این رقم حتی تا دو برابر قابلیت افزایش حواهد داشت.

پیرلی از سال ۱۹۹۵ تا کنون به عنوان حامی مالی با اینتر میلان همکاری می کند.

لباس اینتر ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

تیم کیتز – لباس اول اینتر میلان برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ با تفسیری متفاوت از ترکیب سنتی نراتزوری از سوی نایک عرضه خواهد شد. پیراهن اول جدید در عمده سمت راست با ترکیب راه راه عمودی آبی و مشکی ساده ارائه شده که در بخشی از سمت چپ بدنه اصلی و کل آستین چپ به نوارهای … ادامه مطلب لباس اینتر ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

لباس اینتر با لوگوی پیشتازان فضا | Inter x Star Trek

تیم کیتز – اینتر در سایه قرارداد با کمپانی پارامونت در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لوگوی یکی دیگر از مجموعه های این شرکت را روی لباس خود به نمایش خواهد گذاشت. این بار قرار است لوگوی مجموعه Star Trek(یا پیشتازان فضا) جایگزین اسپانسر اصلی روی پیراهن اینتر میلان شود. اینتر این لباس را روز یکشنبه ۲۶ فروردین … ادامه مطلب لباس اینتر با لوگوی پیشتازان فضا | Inter x Star Trek

لاک پشت های نینجا روی لباس اینتر +ویدیو

تیم کیتز – اینتر میلان در دیدار هفته بیست و هفتم سری A ایتالیا با اسپانسری خاص به جنوا می رود. اینتر به واسطه قرارداد اسپانسری با کمپانی پارامونت در برخی مقاطع نمادها و شخصیت های تولیدات این شرکت فیلم سازی را روی لباس خود به نمایش می گذارد که این بار نوبت به شخصیت … ادامه مطلب لاک پشت های نینجا روی لباس اینتر +ویدیو

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها