فلش بک به لباس های خاطره انگیز نسل Teamgeist آدیداس

توسط

تیم کیتز – آدیداس اخیرا در قالب یک کالکشن هماهنگ لباس هایی با طرح ۱۵ سال پیش برای تیم های رده بالای تحت پوشش خود عرضه کرد که در ورژن جدید عمدتا به عنوان پیراهن پیش مسابقه یا به عنوان لباس تیم های پایه مورد استفاده قرار گرفت.

نسخه اصلی این لباس ها مربوط به سال ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ است که آدیداس لباس های خود را تحت لیبل Teamgeist برای ارائه در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان آماده کرده بود. پس از جام جهانی هم لباس تیم های باشگاهی تحت پوشش آدیداس عمدتا با محوریت این طرح ارائه شد.

در زیر نگاهی خواهیم داشت به چند مورد از لباس های خاطره انگیز آن سال ها.

رونمایی آدیداس از سری جدید Teamgeist؛ احیاء مجدد طرح ۱۵ سال قبل

(۱۱ آذر ۱۴۰۰) آدیداس در قالب بخشی از کالکشن جدید خود از لباس هایی ویژه برای تیم های سطح یک خود با تم معروف و قدیمی Teamgeist برای سال ۲۰۲۲ رونمایی کرد.

در سال ۲۰۰۶ تمامی تیم های تحت پوشش آدیداس در جام جهانی از این طرح در ترکیب رنگی مختص خود استفاده کردند و در همان مقطع اغلب تیم های باشگاهی آدیداس نیز با طرحی مشترک تجهیز شدند.

رئال مادرید

منچستریونایتد

 

مجموعه جدید شامل چند آیتم مختلف از جمله سوئیشرت، شلوار و … می شود که برای تیم های رئال مادرید، منچستر یونایتد، یوونتوس، آرسنال، بایرن مونیخ، آژاکس، سلتیک، بوکاجونیورز و فلامینگو ارائه شده است.

یوونتوس

آرسنال

لباس Teamgeist آرسنال به رنگ مارون همراه با جزئیات طلایی همان ترکیب رنگی استفاده شده در لباس اول توپچی ها در فصل ۰۶-۲۰۰۵ مصادف با آخرین سال حضور این تیم در ورزشگاه هایبوری ارائه شده است.

بایرن مونیخ

لباس منچستر یونایتد با ترکیب مشکی همراه با جزئیات قرمز و سفید، رئال مادرید با ترکیب سفید و جزئیات طوسی و مشکی و یوونتوس نیز با ترکیب آبی همراه با جزئیات طلایی ارائه شده است.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

من فکر میکردم فقط پوما کامبک به عقب میزنه…

کجایی ارتش آدیداس کلی از لباس قبلیش رو دوباره زده و همچنین نایک

آژاکس و بایرن و منچستر یونایتد عالی

بهترین طرح تاریخ آدیداس با اختلاف