آدیداس و منچستریونایتد؛ اتحاد دوباره برای شکستن انتظارات

توسط

تیم کیتز – امروز آدیداس بار دیگر با منچستر یونایتد متحد شد و از لباس اول جدید این تیم برای فصل ۱۶-۲۰۱۵ رونمایی کرد. منچستر یونایتد یکی از محبوب ترین و موفق ترین تیمهای ورزشی در جهان است، باشگاهی با ۶۵۹ میلیون هوادار در سرتاسر جهان این باشگاه را به یکی از پرطرفدارترین باشگاه های فوتبال جهان تبدیل کرده است.

با الهام از سه خط سنتی لباس یونایتدها در دهه ۱۹۸۰، آدیداس با مهندسی مجدد این طرح خاطره انگیز همراه با پیچ و تاب مدرن، سبکی آشنا که هواداران دوست می داشتند و ترکیب آن با آخرین تکنولوژی ها برای تولید نوآورانه و مدرن سنتی را پدید آورده است.

پیراهن به رنگ قرمز همیشگی و بدنه اصلی پیراهن با بافت ریز و درشت به شکل راه راه افقی است. پیراهن دارای یقه هفت به رنگ سفید است که با خطوط سیاه و قرمز در لبه بیرونی آن کامل شده است. سه خط روی شانه و نوارهای پهن در لبه آستین ها به رنگ سفید می باشد. همچنین طرح خاصی به شکل محو روی نوار پهن همرنگ بدنه اصلی در لبه پایین پیراهن حک شده است.

شورت به رنگ سفید و سه خط آدیداس قرمز رنگ هستند. جورابها نیز به رنگ سیاه و لبه بالای آن به رنگ قرمز همراه با سه خط سفید دور تا دور آن مجموعه لباس اول فصل ۱۶-۲۰۱۵ منچستر یونایتد را تکمیل می کند.

باید دید منچستر یونایتد به عنوان یکی از ارزشمندترین برندهای ورزشی در جهان تا چه حد به آدیداس برای رسیدن به اهداف خود و بازگشت به شرایط ایده آل کمک می کند.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها