احتمال قطع همکاری تراکتور و لی نینگ

توسط

تیم کیتز – بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در تمرینات آماده سازی پیش فصل لباس های فیتکام را به تن می کنند که به ابهامات در ارتباط با تامین کننده لباس این تیم در فصل ۹۸-۹۷ دامن زده است.

به دنبال تغییر مالکیت باشگاه تراکتورسازی تبریز مالکان جدید در صدد اخذ امتیازات بیشتر از تامین کننده لباس خود از قبیل تامین ۱۰۰ درصد رایگان پوشاک تیم و در گام های بعدی دریافت وجه نقد علاوه بر تامین رایگان لباس از برند تامین کننده هستند.

استفاده از لباس های فیتکام در تمرینات هم احتمالا نه به خاطر پایان موجودی لباس های لی نینگ و یا همکاری با فیتکام بلکه صرفا برای گارد گرفتن مقابل برند چینی است تا باشگاه بتواند امتیاز استفاده از لباس های لی نینگ به شرط تامین رایگان آنها را برای خود حفظ کند.

با توجه به اینکه لی نینگ فصل گذشته لباس ها و اقلام مورد نیاز تراکتور را با درصدی تخفیف در اختیار این تیم قرار می داد علاقه ای به تامین صد در صد رایگان لباس سرخپوشان تبریز ندارد و به نوعی زیر بار این خواسته مالکان جدید باشگاه نرفته است.

از طرفی لباس های مسابقه تراکتور با طرح جدید و لوگوی گلدوزی شده تولید شده و به زودی در اختیار باشگاه قرار می گیرد، با این حال مشخص نیست که این لباس ها توسط تراکتورسازی در هفته های ابتدایی مورد استفاده قرار بگیرد یا خیر.

شنیده ها حاکی از آن است که در صورت عدم توافق تراکتور با لی نینگ که چندان هم دور از انتظار نیست، این تیم تبریزی با لباس های یک تولیدی ایرانی در فصل ۹۸-۹۷ به میدان خواهد رفت.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها