اگر این اتفاق در ایران می افتاد…!

توسط

تیم کیتز – در دیدار هفته سی و چهارم لالیگای اسپانیا بین تیم های رئال مادرید و ویارئال پیراهن کریستیانو رونالدو ستاره رئال مادرید به دنبال یک کشمکش در جریان بازی پاره شد.

پس از این اتفاق رونالدو باید مطابق قوانین پیراهن خود را تعویض می کرد تا بتواند مجددا به زمین برگشته و به بازی ادامه بدهد. به دنبال این اتفاق غیر منتظره مسئول تدارکات رئال که با عجله زیاد قصد جایگزینی پیراهن پاره شده با پیراهن جدید را داشت ابتدا پیراهن ذخیره راموس را به رونالدو داد که با تعجب رونالدو هم همراه شد.

این اشتباه شاید به دلیل فرم خاص فونت شماره رئال در فصل جاری بود اما نهایتا پیراهنی با نام و شماره رونالدو و با همان کیفیت و جزئیات از قبل پیش بینی شده بود که به تبع هر اتفاق غیر منتظره ای مورد استفاده قرار گیرد.

حال فوتبال ما در زمینه پوشش نه تنها در این جزئیات بلکه در کلیات و ابتدایی ترین تدارکات برای یک مسابقه حرفه ای ورزشی دچار اشکالات فراوانی است و هنوز فاصله بسیار زیادی با سطح اول فوتبال جهان یا حتی آسیا دارد.

چندی پیش مشاهده مواردی همچون شستشوی لباس بازیکنان و موضوع پیراهن مهدی طارمی در دیدار برابر گوام که به دلیل عدم تدارک مناسب در تیم ملی ایران رقم خورد ما را از همیشه سرخورده تر کرد، اتفاقی که در صورت رخ دادن منجر به تعویض اجباری یا بیرون نشستن اجباری می شد و زمینه به هم ریختن برنامه های تاکتیکی تیم را فراهم می کرد.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها