بارسلونا در آستانه امضای بزرگترین قرارداد لباس تاریخ

توسط

تیم کیتز – بر اساس آخرین جزئیات منتشر شده از قرارداد جدید باشگاه بارسلونا با کمپانی آمریکایی نایک که حداقل تا سال ۲۰۲۸ تداوم خواهد داشت، امکان افزایش مبلغ پرداختی نایک به بارسلونا را تا رقم نجومی ۱۵۵ میلیون یورو در سال میسر خواهد کرد.

توافق جدید که می بایست در مجمع عمومی بعدی باشگاه بارسلونا به تصویب اعضا برسد همچنین شامل بندهایی برای بهبود شرایط مالی قرارداد جاری ما بین بارسلونا و نایک که تا تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ ادامه خواهد داشت می شود. این بندها موجب افزایش درآمد بارسلونا از ۶۰ میلیون یورو در سال فعلی به ۸۰ تا ۸۵ میلیون یورو در دو فصل آینده خواهد شد.

باشگاه بارسلونا از ابتدای فصل ۱۹-۲۰۱۸ سالانه مبلغ ۱۰۵ میلیون یورو را به طور ثابت دریافت خواهد کرد. علاوه بر این بارسلونا مجوز مدیریت و هدایت فروشگاه های هواداری خود را که اکنون در اختیار نایک قرار دارد مجددا به دست خواهد آورد که همین موضوع می تواند به تنهایی تا مبلغ ۵۰ میلیون یورو در سال درآمد باشگاه را افزایش دهد.

باشگاه بارسلونا همچنین حق اعطای امتیاز استفاده از برند باشگاه بارسلونا برای تولیدات غیر ورزشی که اخیرا در اختیار نایک قرار داشت را مجددا به دست خواهد گرفت.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها