رقابت متوازن برندها در لیگ برتر

توسط

تیم کیتز – در فاصله چند هفته تا پایان لیگ نگاهی به نمودار برندهای حاضر در لیگ برتر خلیج فارس در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ خواهیم داشت.

یکی از نکات مثبت طی فصل های اخیر ثبات برند لباس تیم ها در طول فصل بوده، کما اینکه در سال های قبل تر برخی تیم ها مدام برند لباس خود را تغییر می دادند. در مجموع چهار برند وظیفه تامین لباس ۱۶ تیم حاضر در لیگ برتر ایران فصل ۰۱-۱۴۰۰ را بر عهده دارند که در این بین آل اشپورت با ۵ تیم بیشترین سهم را از حیث تعداد تیم تحت پوشش در اختیار دارد.

پس از آل اشپورت، مجید و یوسف جامه هر یک با ۴ باشگاه و استارت نیز با ۳ باشگاه لیگ برتری طرف قرارداد هستند. از بُعد ارزشی آل اشپورت و مجید هر کدام با در اختیار داشتن لباس یکی از تیم های بزرگ پایتخت و همچنین داشتن یک نماینده در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد چشمگیرتری در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ داشته اند.

فهرست برند لباس تیم ها به تفکیک هر برند را در ادامه می بینید.

نوروز ۱۴۰۳ MOBARAK!

تیم کیتز – این چرخه تکراری و رمزآلود تغییر فصل و آغاز رویش حتما فلسفه و حکمتی در دل خود دارد که هر انسانی در طول سالیان زندگی خود درصدی از آن را درک کرده است. فعل و انفعالات گذر از سردی و خاموشی زمستان و رسیدن به طراوت و روشنی بهار همگی دارای پیامی … ادامه مطلب نوروز ۱۴۰۳ MOBARAK!

برندهای جام ملت های آسیا ۲۰۲۳؛ لباس نایک بر تن قهرمان سه دوره اخیر

تیم کیتز – با قهرمانی قطر در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳، برای سومین دوره پیاپی تیمی با لباس نایک قهرمان این رقابت ها شد. در ۴ دوره اخیر جام ملت های آسیا حداقل یک تیم با لباس نایک حضور داشته که سه تای آخر با قهرمانی تیم های نایک(استرالیا، قطر، قطر) همراه بوده است. … ادامه مطلب برندهای جام ملت های آسیا ۲۰۲۳؛ لباس نایک بر تن قهرمان سه دوره اخیر

چالش طراحی “دستگرمی”

بخش پنجم طرح های لباس ۶۰ سالگی باشگاه پرسپولیس منتشر شد. (جهت مشاهده روی بنر زیر کلیک کنید) مدت زمان زیادی از آخرین رویداد طراحی تیم کیتز میگذره و حالا وقتشه یک بار دیگه فرصتی برای نمایش توانایی های علاقه مندان به موضوع طراحی لباس ورزشی فراهم بشه. ما قراره اینجا در چالش "دستگرمی" (Warm-up) … ادامه مطلب چالش طراحی “دستگرمی”

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چرا حداقل یک برند خارجی استفاده نمیشه

مگه آلشپورت ایرانیه؟

سلام عرض کردم مدل هستم مایل ب همکاری هستین.
با مدارک تخصصی