تیم کیتز – سپاهان در چند بازی اخیر تبلیغ جدیدی را به لباس خود اضافه کرده که تا حدود زیادی لباس را از رخ انداخته است.
درج اسپانسر در قسمت جلویی شانه طی سال های گذشته در بین تعداد زیادی از تیم ها رواج پیدا کرده، اما در غالب دفعات شاهد جانمایی نادرست و ابعاد نامناسب این تبلیغات بوده ایم. آخرین مورد مربوط به نوشته GERAD در دو گوش بالایی پیراهن سپاهان است که از بازی مقابل پرسپولیس در جام حذفی به حجم تبلیغات پر تعداد افزود.
البته اوضاع در لباس مسابقه با پرسپولیس وخیم تر از وضعیت فعلی بود، جایی که نوشته فارسی گراد هم به پایین دو تبلیغ جلوی پیراهن اضافه شده بود. با این حال با حذف نوشته پایینی در دو بازی بعدی، مشکل دیگری در پیراهن سپاهان نمایان شد و آن پایین تر آمدن و تندتر شدن شیب چاپ تبلیغات جلوی شانه بود.
هر چند طبق عادت هر ساله لباس سپاهان فصل را با چیدمان معقول آغاز و با انبوهی از تبلیغات ریز و درشت به پایان می برد، اما به نظر می رسد این مشکل با اندکی کوچک تر کردن نوشته GERAD قابل حل باشد، موضوعی که از سوی مسئولان سپاهان مورد غفلت واقع شده و لباس را به این حال و روز انداخته است.