توپ لیگ برتر انگلیس ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – سومین توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ تحت عنوان “پایان فصل” توسط نایک رونمایی شد.

توپ جدید در زمینه عمدتا سفید همراه با یک الگوی ژئومتریک نقره ای رنگ در سرتاسر فضای سفید توپ ارائه شده است. شمایل تازه ای از المان X شکل برگرفته از توپ اولین دوره لیگ برتر در سال ۱۹۹۲ این بار با ترکیبی از سه رنگ قرمز/صورتی، بنفش و مشکی روی توپ نقش بسته است.

لوگوی بزرگ نایک و همچنین لوگوی لیگ برتر و نماد کاپ قهرمانی لیگ جزیره از جزئیاتی است که به رنگ مشکی روی سطح توپ چاپ شده است.


(۳ آبان ۱۴۰۱) توپ زمستانی رسمی لیگ برتر انگلیس برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ طبق رسم هر ساله در آغاز فصل سرما توسط نایک رونمایی شد.

توپ جدید در زمینه به رنگ زرد و همانند توپ عادی لیگ همراه با نوارهای ضربدری گرافیکی که در این نسخه از توپ مرکب از رنگ های سازمانی لیگ جزیره یعنی بنفش، صورتی و آبی روشن هستند ارائه شده است.

لوگوی نایک در اندازه بزرگ و به رنگ صورتی(قرمز درخشان) و لوگوی لیگ برتر انگلیس نیز داخل یک دایره بنفش در بالای آن بر روی توپ نقش بسته است.

نایک علاوه بر این برای اولین بار یک توپ مخصوص شرایط برفی را برای لیگ برتر عرضه کرده که از نظر طرح ظاهری و مشخصات فنی مشابه توپ زمستانی لیگ انگلیس است با این تفاوت که رنگ زمینه به مانند نسخه های قدیمی نارنجی است و لوگوی نایک نیز به رنگ فسفری روی توپ نقش بسته است.


(۲۶ خرداد ۱۴۰۱) توپ رسمی رقابت های لیگ برتر انگلیس برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط نایک رونمایی شد.

لیگ برتر انگلیس تحت عنوان و فرمت کنونی ۳۰ سال پیش در سال ۱۹۹۲ شروع به فعالیت کرد. از این رو لیگ برتر با همکاری نایک برای توپ فصل جدید طرح و ترکیب رنگ اولین توپ این رقابت ها که توسط میتره تولید شده بود را الگو قرار داده اند.

توپ لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ در زمینه عمدتا سفید همراه با نمادهای X شکل قرمز با حاشیه سرمه ای و طلایی ارائه شده است. کلیپ آرت تاج با عدد ۳۰ در داخل آن به نشانه سی سالگی لیگ برتر به صورت محو در سطح سفید رنگ توپ پراکنده است و لوگوی نایک در یک سو و نوشته بزرگ NIKE در سوی دیگر به رنگ مشکی خودنمایی می کند.


بازآفرینی توپ خاطره انگیز آدیداس پس از ۲۰ سال

تیم کیتز – آدیداس نسخه بازتولید توپ رقابت های یورو ۲۰۰۴ با نام روتیرو را پس از گذشت دو دهه در سال ۲۰۲۴ عرضه کرد. این توپ که پس از آن در جام ملت های آسیا ۲۰۰۴ نیز مورد استفاده قرار گرفت در زمینه به رنگ نقره ای است و نوار مشکی در مرکز که … ادامه مطلب بازآفرینی توپ خاطره انگیز آدیداس پس از ۲۰ سال

توپ فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – توپ دیدارهای مرحله حذفی و فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آدیداس رونمایی شد. توپ جدید با ساختار آشنای ستاره ای در قسمت های شش ضلعی با یک گرافیک پر جنب و جوش مرکب از رنگ های قرمز، نارنجی، زرد، آبی و سفید که نبرد دو شیر را به تصویر … ادامه مطلب توپ فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

توپ لیگ برتر انگلیس ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – سومین توپ لیگ برتر انگلیس برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ که در ادامه مسابقات تا پایان فصل مورد استفاده قرار خواهد گرفت توسط نایک رونمایی شد. توپ جدید با ساختار فنی مشابه توپ های قبلی و در زمینه عمدتا سفید همراه با المان های گرافیکی بنفش و مشکی و خطوط در هم تنیده صورتی … ادامه مطلب توپ لیگ برتر انگلیس ۲۰۲۴-۲۰۲۳

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
5 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بد نیست

خوشگله … لیگمون که هر سال توپ های سال قبل… یه بار یادمه که وسط مسابقه رفتن از فروشگاه توپ رنگی خریدن که تو زمین سفید
استفاده بشه…

راستی تیم کیتز لطفا قسمت تیم کیتز پلاس رو دوباره راه اندازی کنید حداقل به حواشی اتفاقات طنز و جالب بپردازید… و درسایت قرار بدید ممنون

تیم کیتز یعنی چی توپ واقعی زمستانی برای اولین بار پس این همه توپ های فصل های قبل چی بود؟ رنگ نارنجی هم داشتن مثل این یا قرمز بودن