لباس های ساحل عاج برای سال ۲۰۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس های اول و دوم جدید تیم ملی فوتبال ساحل عاج برای سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به زودی توسط پوما رونمایی خواهد شد.

پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ نارنجی همراه با نوارهای گرافیکی در سایه ای تیره تر از زمینه به صورت راه راه بریده بریده با بافتی برگرفته از پوست فیل به عنوان نماد کشور و تیم ملی ساحل عاج ارائه شده است.

یقه و نوار محدوده شانه و همچنین لوگوی پوما بر روی سینه به رنگ سبز است و نام کشور ساحل عاج به زبان فرانسوی ” CÔTE D’IVOIRE” در پشت یقه گلدوزی شده است.

پیراهن دوم نیز در زمینه سفید با نوارهای گرافیکی مشابه پیراهن اول به رنگ طوسی تیره در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. یقه، نوار لبه آستین و محدوده پشت پیراهن سفید است و یک نوار باریک طوسی در قسمت جلوی شانه و پهلوها محدوده گرافیکی را از زمینه سفید جدا می کند. لوگوها نیز همگی به صورت تک رنگ نارنجی کار شده اند.

رونمایی رسمی ۱۴ مهر ۱۳۹۹

لباس ساحل عاج ۲۰۲۳-۲۰۲۲

تیم کیتز – لباس دوم تیم ملی ساحل عاج برای سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ توسط پوما رونمایی شد. پیراهن دوم جدید به مانند بسیاری دیگر از لباس های دوم پوما با رنگ زمینه سفید ارائه شده که در این مورد یک کادر شش ضلعی نارنجی با دو زبانه به شکل عاج فیل در قسمت پایینی … ادامه مطلب لباس ساحل عاج ۲۰۲۳-۲۰۲۲

لباس های تیم های ملی آفریقایی پوما برای سال ۲۰۲۱

تیم کیتز – لباس اول جدید تیم های ملی فوتبال مصر، سنگال، غنا، مراکش و ساحل عاج برای سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ رسما توسط پوما رونمایی شد. برای مشاهده تصاویر بیشتر از هر لباس روی تصویر آن کلیک کنید. مصر   سنگال   غنا   مراکش   ساحل عاج  

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام تیم کیتز این تصویر برای لباس تیم ملی بانوانشونه؟

شما از کجا دونستی؟:-?

سلام
واقعا دمتون گرم (تیم کیتز)
ماشالله به این سرعت عمل…
خیلی قشنگه امسال ایول بالاخره یه لباس طرح‌دار زدن…

با تشکر از این کیتز