تیم کیتز – بارسلونا در الکلاسیکوی دور رفت فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لوگوی یک خواننده را به جای لوگوی اسپانسر کنونی خود یعنی spotify به نمایش خواهد گذاشت.
اسپاتیفای پیش از این اعلام کرده که در طول فصل متناسب با اخبار و رخدادهای ویژه حوزه موسیقی از موقعیت تبلیغاتی خود روی پیراهن بارسلونا استفاده خواهد کرد و اکنون به مناسبت رسیدن درِیک خواننده کانادایی به حد نصاب ۵۰ میلیارد پخش در این پلتفرم موسیقی، نشان مربوط به او(OVO Sound) در مسابقه مقابل رئال مادرید روی پیراهن بارسلونا نقش می بندد.
بازیکنان بارسلونا همچنین پیراهن هایی با نام دریک و شماره ۵۰ در پشت آن را هنگام گرم کردن پیش از مسابقه به تن می کنند.