لباس بایرن مونیخ ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس چهارم بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس استادیوم المپیک مونیخ(المپیااشتادیون) توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه سفید/کرم همراه با بلاک های مواج محو برگرفته از معماری ورزشگاه المپیک مونیخ ارائه شده است. نوارهای پهن شکسته در چهار رنگ طوسی، نارنجی، فیروزه ای و زرد برگرفته از تم رنگی المپیک ۱۹۷۲ مونیخ بخش عمده ای از پیراهن را پوشش داده است.

یقه، نوار لبه آستین و همچنین لوگوی بایرن مونیخ، آدیداس و اسپانسر همگی به رنگ مشکی هستند و سه خط روی شانه نیز نارنجی است. استادیوم المپیک مونیخ از زمان افتتاح در سال ۱۹۷۲ تا سال ۲۰۰۵ به عنوان ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ و مونیخ ۱۸۶۰ شناخته می شد.


(۲۶ شهریور ۱۴۰۱) لباس ویژه بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ به مناسبت رویداد Oktoberfest توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه به رنگ قرمز مارون همراه با یک نوار پهن متشکل از نقاط پیوسته مواج به شکل محو در مرکز پیراهن ارائه شده است. کلیه جزئیات لباس اعم از سه خط روی شانه، لوگوی باشگاه بایرن مونیخ، آدیداس و اسپانسر (·T·) و همچنین حاشیه نوار لبه آستین همگی طلایی هستند.


(۲۰ مرداد ۱۴۰۱) لباس سوم بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ زغالی همراه با یک پترن لوزی لوزی محو در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. نمادهای کارت بازی آلمانی که الهام بخش طراحی لباس جدید بایرن است در مرکز لوزی ها نقش بسته است.

سایر جزئیات پیراهن از جمله سه خط روی شانه، نوار لبه آستین و کلیه لوگوها به صورت تک رنگ قرمز کار شده اند و شورت و جوراب هم رنگ پیراهن با جزئیات قرمز ترکیب لباس سوم بایرن در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ بوندسلیگا و به طور مشخص لیگ قهرمانان اروپا را کامل می کند.


(۱۶ تیر ۱۴۰۱) لباس دوم بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه یکدست سفید همراه با جزئیات طلایی در قالب سه خط روی شانه، خط حاشیه نوار لبه آستین و همچنین لوگوی باشگاه، آدیداس و اسپانسر ارائه شده است.

لباس دوم جدید بایرن از منظر سادگی و ترکیب رنگ به لباس های زیادی قابل تشبیه است. شورت و جوراب سفید با جزئیات طلایی ترکیب لباس دوم بایرن مونیخ در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.


(۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱) لباس اول بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ به طور رسمی توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن جدید بایرن در زمینه به رنگ قرمز همراه با خطوط افقی سفید با ضخامت های متفاوت در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. یقه گرد، نوار لبه آستین و سه خط روی شانه همگی از جمله جزئیاتی هستند که سفید کار شده اند و خبری از رنگ سوم در جزئیات لباس جدید نیست.

از دیگر نکات قابل اشاره لباس جدید بایرن می توان به استروک مشکی در حاشیه لوگوی آدیداس و اسپانسر اصلی(·T···) اشاره کرد.

شورت و جوراب قرمز با جزئیات سفید ترکیب لباس اول بایرن در فصل ۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.


بایرن مونیخ لباس اول فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را برای اولین بار در آخرین بازی خود در فصل جاری بوندسلیگا مقابل اشتوتگارت بر تن خواهد کرد.


لباس چهارم بایرن مونیخ ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

LFSTLR؛ کالکشن لایف استایل لباس سوم پنج تیم بزرگ آدیداس

تیم کیتز – مجموعه جدید لباس های لایف استایل آدیداس بر پایه طرح لباس سوم ۵ باشگاه بزرگ تحت پوشش این برند آلمانی تحت عنوان “LFSTLR” یا همان مخفف Lifestyler رونمایی شد. این کالکشن که برای پنج تیم آرسنال، بایرن مونیخ، رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس طراحی و عرضه شده شامل اقلام مختلفی است که … ادامه مطلب LFSTLR؛ کالکشن لایف استایل لباس سوم پنج تیم بزرگ آدیداس

لباس بایرن مونیخ ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ با لوگوی ۱۲۳ سال پیش

تیم کیتز – لباس سوم بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ تحت عنوان "Champions League Kit" توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه سفید همراه با یک پترن محو حاوی نقوش گل و بوته به رنگ بژ که در لباس چهارم بایرن نیز به چشم می خورد ارائه شده است. به مانند لباس چهارم، … ادامه مطلب لباس بایرن مونیخ ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ با لوگوی ۱۲۳ سال پیش

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
10 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همچنان pes master

آره بابا همه چی رو تو اون میزنن😁

دوستان توجه کنید ، زمانی که این سایت اطلاعات فاش شده رو دریافت کرده اونها رو تو pesnaster اجرا می‌کنه . هی گیر ندید

چشم عباس آقا

باشه عباس آقا گیر نمیدیم

خوشم نیومد

دقیقا همون ترکیب کیت ۲۰۱۹-۲۰۲۰ رئاله

آره موافقم

سلام به نظر من این لباس های رئال رو که تو انبار موندا بوده رو برداشته آدیداس لوگو بایر جاش زده

لباس مشروب خوری بایرن