توپ فینال ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان اروپا

توسط

تیم کیتز – توپ مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ توسط آدیداس رونمایی شد.

پس از لغو میزبانی سن پترزبورگ روسیه یوفا تصمیم به توقف استفاده از توپی که با المان های شهری سن پترزبورگ برای مرحله حذفی و دیدار نهایی این فصل چمپیونز لیگ طراحی شده بود گرفت و پس از آن تیم ها مجددا از توپ مرحله گروهی استفاده کردند.

پس از جایگزینی پاریس به عنوان میزبان فینال ۲۰۲۲ اکنون یوفا از توپ ویژه این مسابقه رونمایی کرد، توپی که بیشتر به ظاهر کلاسیک توپ لیگ قهرمانان شبیه بوده و فاقد هرگونه نمادی از شهر میزبان مسابقه نهایی است.

توپ جدید متشکل از پنل های ستاره ای به رنگ نقره ای با حاشیه طوسی و پنل های شش ضلعی سفید بین آنها است. عبارت мир به معنی جهان در زبان روسی و نوشته PEACE در زیر آن به معنی صلح به عنوان پیام اجتماعی توپ مسابقه فینال روی آن درج شده است.

مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲-۲۰۲۱ بین لیورپول و رئال مادرید روز شنبه هفتم خرداد ماه ۱۴۰۱ در استادیوم استاد دو فرانس پاریس برگزار خواهد شد.


ترکش های توپ جنگی روسیه روی توپ لیگ قهرمانان

(۱۹ اسفند ۱۴۰۰) تغییر توپ مرحله حذفی و فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۲-۲۰۲۱ یکی دیگر از ترکش های حمله نظامی روسیه به اوکراین بود.

به دنبال خلع میزبانی روسیه از مسابقه فینال فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ قهرمانان اروپا، یوفا توپ مرحله حذفی و فینال این رقابت ها که با المان های مربوط به شهر سن پترزبورگ محل برگزاری دیدار نهایی طراحی و تولید شده و قرار بود تا پایان فصل استفاده شود را کنار گذاشت و توپی که در مرحله گروهی مورد استفاده قرار می گرفت را مجددا به کار گرفت.

با تصمیم یوفا ورزشگاه استاد دو فرانس به عنوان محل جدید مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۲-۲۰۲۱ معرفی و جایگزین استادیوم کرستوفسکی شد.




توپ فینال لیگ قهرمانان ۲۲-۲۰۲۱

(۱۰ آذر ۱۴۰۰) توپ مرحله حذفی و فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۲-۲۰۲۱ توسط آدیداس رونمایی شد.

توپ جدید با ساختار ثابت توپ های لیگ قهرمانان اروپا متشکل از پنل های ستاره ای سفید با حاشیه مشکی در اطراف آنها ارائه شده است. پنل های شش ضلعی دفرمه نیز با تصویرسازی های رنگارنگ سرد و گرم از دورنمای افق شهر سن پترزبورگ پوشش داده شده است.

دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲-۲۰۲۱ روز هفتم خرداد ماه ۱۴۰۱ در استادیوم کرستوفسکی سن پترزبورگ برگزار خواهد شد.

توپ لیگ قهرمانان ۲۰۲۲-۲۰۲۱

(۲۵ تیر ۱۴۰۰) توپ رسمی جدید رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲-۲۰۲۱ توسط آدیداس رونمایی شد.

توپ جدید با طراحی ساده تر نسبت به سال های گذشته در زمینه متشکل از پنل های شش ضلعی سفید و پنل های ستاره ای مرکب از رنگ های سیاه، نارنجی، صورتی و زرد ارائه شده است.

لوگوی آدیداس، لیگ قهرمانان و دیگر اجزای نوشتاری روی توپ نیز به رنگ نقره ای است.

توپ فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – توپ دیدارهای مرحله حذفی و فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آدیداس رونمایی شد. توپ جدید با ساختار آشنای ستاره ای در قسمت های شش ضلعی با یک گرافیک پر جنب و جوش مرکب از رنگ های قرمز، نارنجی، زرد، آبی و سفید که نبرد دو شیر را به تصویر … ادامه مطلب توپ فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

توپ لیگ برتر انگلیس ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – سومین توپ لیگ برتر انگلیس برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ که در ادامه مسابقات تا پایان فصل مورد استفاده قرار خواهد گرفت توسط نایک رونمایی شد. توپ جدید با ساختار فنی مشابه توپ های قبلی و در زمینه عمدتا سفید همراه با المان های گرافیکی بنفش و مشکی و خطوط در هم تنیده صورتی … ادامه مطلب توپ لیگ برتر انگلیس ۲۰۲۴-۲۰۲۳

توپ جام حذفی انگلیس ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – توپ رسمی رقابت های جام حذفی انگلیس برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط میتره رونمایی شد. توپ در زمینه به رنگ زرد همراه با گرافیک های V شکل قرمز با یک پس زمینه مشکی طوسی که آنها را در بر می گیرد ارائه شده است. توپ جدید از نظر ساختار فنی پنل ها دقیقا … ادامه مطلب توپ جام حذفی انگلیس ۲۰۲۴-۲۰۲۳

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
11 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خوبه

خیلی افتضاحه ! آدیداس یکم خلاقیت به خرج بده 😑😑

اتفاقا خیلی هم قشنگه

یعنی قرار بود ورزش سیاسی نشه خاک بر سرشون

خیلی قشنگه که این خودش یه خلاقیته داخل ستاره ها رو نگاه کن انگار چندتا ستاره هست

متأسفانه باید بگم که من اشتباه کردم و بعد از دیدن توپ داخل زمین نظرم عوض شد و به نظرم خیلی توپ خلاقانه و جالبی بود نسبت به توپ ها گذشته

به نظرم طراحی امسال خیلی بهتره از پارسال
طرح جدید و قشنگی داره

با وجود اینکه توپ فینال دوباره برگشت به روال توپ های قبلی ولی من که خیلی خوشم اومد

بنظرم خیلی عالیه
آدیداس برای هر طراحی فلسفه داره

دقیقا منظور از نکته ایی که در باره توپ بوندسلیگا گفتم همین بود شاید این توپ طرح خیلی عجیب فانتزی نداشته باشه اما قشنگ اون فضای کلاسیک بودن و اصالت uclرو تداعی میکنه من که خیلی خوشم اومد 👌

واقعا این طرح عالی من از تماشا کردنش سیر نمیشم. با اصالت