جدیدترین محصول فروزان؛ بدنه بنز با لوگوی تراکتور!

توسط

تیم کیتز – محسن فروزان دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در دیدار هفته سوم مقابل استقلال همچون موارد پر تکرار گذشته لباسی عجیب به تن داشت.

فروزان که علاقه خاصی به برندهای بزرگ از خود نشان می دهد برای دیدار مهم مقابل استقلال بهترین لباس اش با مارک آدیداس را کنار گذاشته بود، البته این آدیداس کمی با دیگر نمونه های مشابه فرق داشت چرا که لوگوی فدراسیون فوتبال آلمان و بج قهرمانی جهان نیز در حالی که روی آنها پوشانده شده بود خودنمایی می کردند!

البته ما که محو این ظاهر فریبنده شده بودیم و تردید نداشتیم که این خود مانوئل نویر است که درون دروازه تراکتور ایستاده تا اینکه چشممان به عبارت “AFA” روی جوراب دروازه بان سرخپوشان تبریز افتاد و دیدیم ای دل غافل ایشان از کمر به بالا نویر و از زانو به پایین سرخیو رومرو است!

البته از لوگوی متفاوت باشگاه تراکتورسازی که روی این لباس حیرت انگیز چاپ شده بود فاکتور گرفتیم و گذاشتیم به حساب خاص پسند بودن آقای دروازه بان! به نظر می رسد مسئولان باشگاه تراکتورسازی باید چاره ای برای این پوشش زشت و ناپسند دروازه بان تیم شان بیاندیشند تا این عملکرد غیر حرفه ای روی شخصیت تیمی تراکتور بیش از این تاثیر منفی نگذارد.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها