پارامونت پیکچرز، اسپانسر جدید لباس اینتر

توسط

تیم کیتز – باشگاه اینتر میلان برای جایگاه اسپانسر اصلی پیراهن خود در مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ برابر منچسترسیتی با کمپانی پارامونت به توافق رسید.

استودیو فیلم سازی Paramount Pictures یکی از بزرگترین شرکت های صنعت فیلم در دنیا است که در سال ۱۹۱۲ تاسیس شده است. اینتر چندی پشی پس از افزایش اختلافات با digitalbits همکاری خود را با این شرکت قطع کرد و در مدت اخیر با لباس های بدون اسپانسر به میدان رفته است.


حذف اسپانسر از روی لباس اینتر و رم

(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) دو باشگاه اینتر میلان و آ اس رم ایتالیا به دلیل بروز اختلاف با دیجیتال بیتس اسپانسر اصلی خود، در جریان فصل به همکاری با این شرکت خاتمه دادند.

نام DigitalBits شرکت فعال در زمینه رمز ارز از سال ۲۰۲۱ روی پیراهن رم و از سال ۲۰۲۲ روی پیراهن اینتر به چشم می خورد. اکنون به دلیل عدم تحقق تعهدات مالی این شرکت به اینتر و رم، این دو باشگاه اقدام به حذف نام این شرکت از روی لباس خود کرده اند.

به دنبال این تصمیم، بازیکنان اینتر لباسی فاقد اسپانسر را بر تن می کنند، در سمت دیگر باشگاه آ اس رم نیز عبارت “S.P.Q.R” به عنوان نشان رسمی شهر رم مربوط دوران روم باستان را روی لباس جایگزین کرده است.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لباس های ما بنر تبلیغاتیه لباس های اونا لباس های تیم باشگاهی . فوتبال ایران بی در و پیکره

جالبه

تیم کیتز بیشتر تیم ها از کیت جدید رونمایی کردن چرا اینتر و چلسی رونمایی نمیکنن؟

خداوکیلی اینا تبلیغاشون خود لباسو یه لول میبره بالا. مال ما هم که لباس نیست، روزنامه ست…