خشم آدیداس از رفتار رونالدو در فینال لیگ قهرمانان

توسط

تیم کیتز – کمپانی آدیداس به خاطر رفتار مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید از این باشگاه شکایت کرده است.

رقابت شدیدی بین آدیداس و نایک بر سر تصاحب حق تولید پوشاک باشگاه‌های بزرگ اروپایی وجود دارد و در این میان آدیداس با رئال مادرید و نایک با بارسلونا مشهور شده است، اما رفتار کریستیانو رونالدو پس از گلزنی در فینال لیگ قهرمانان اروپا و جشن قهرمانی در این تورنمنت بزرگ، خشم و دلخوری مقامات آدیداس را در پی داشته است.

رونالدو از تنگ بودن و عدم انعطاف پذیری پیراهن‌های تازه آدیداس دلخور است و هنگامی که به سمت هواداران پیش می‌رفت به تذکر چندین و چند باره سرپرست تیم فوتبال رئال مادرید توجه نکرد و پیراهن خود را از تن خارج کرد.

آدیداس در تصاویر تاریخی قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا تقریبا جایگاهی ندارد، راموس، په‌په، رونالدو، مارسلو و چند بازیکن دیگر پیراهن‌های خود را در آورده و حتی تی شرت‌های مخصوص آدیداس را که در رختکن پیشنهاد شده بود، بر تن نکرده بودند و این موضوع بر خلاف توافق باشگاه با کمپانی آدیداس بوده است.

بازیکنان شناخته شده در جهان تحت قراردادهای چندین میلیون دلاری با برندهای مختلف هستند و به واسطه این قراردادها باید در فعالیت های تبلیغاتی برند مربوطه شرکت کنند و کفش های آن برند را در تمامی مسابقات خود به پا کنند.

در این میان رونالدو با کمپانی آمریکایی نایک قرارداد اسپانسری شخصی دارد و رفتار اخیر رونالدو این بازیکن و باشگاه رئال مادرید را در کشمکش تقابل نایک با آدیداس قرار داده است و به نظر می رسد هر چند آدیداس بازنده بزرگ فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۶ بود اما پیش بینی می شود به واسطه بندهای محکم قرارداد برندهای بزرگ با باشگاه ها این برند آلمانی بتواند غرامت سنگینی از باشگاه رئال مادرید دریافت کند.

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها