دستکش دروازه بانی خلاقانه نایک

توسط

تیم کیتز – نایک سال ۲۰۱۸ از دستکش دروازه بانی خود که با طراحی ساختار شکنانه و نوآورانه ای تولید شده بود رونمایی کرد که به بهانه معرفی دستکش نسل جدید آدیداس نگاهی به این طرح نوآورانه نایک نیز خواهیم داشت.

دستکش جدید تحت عنوان “Nike Mercurial Elite Touch” با ساختاری بسیار ساده تر نسبت به دستکش های استاندارد دروازه بانی که تا کنون می شناختیم بدون تسمه های آناتومی معمول طراحی و ارائه شده است.

دستکش جدید در قسمت رویه از یک بافت عاج دار بر روی لایه فومی با حفره های ریز منظم در سطح آن بهره می برد. قسمت کف دستکش نیز از یک فوم یک تکه مسطح تشکیل شده و مرز بین رویه و کفی دستکش که دور تا دور انگشتان را شامل می شود با یک نوار رنگی متصل و پوشانده شده است.

عدم استفاده از استخوان بندی های مرسوم در این دستکش موجب شده تا کاملا با دست فیت شده و انعطاف پذیری و واکنش سریع را بهبود ببخشد. علاوه بر این بند کشی قابل تنظیم در محدوده مچ نیز جای خود را به یک نوار کشسان ثابت داده است.

لوگوی نایک در اندازه کوچک بر روی انگشت شست دست راست و زیر مچ، لوگوی بزرگ نایک بر روی دستکش دست چپ و لوگوی مرکوریال نیز در اندازه بزرگ در مرکز رویه دستکش راست چاپ شده است.

فناوری ACC (All Conditions Control) نایک این دستکش ۱۵۰ دلاری را برای به کارگیری در شرایط مرطوب و خشک بهینه سازی کرده است.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

وووووووووووووووووووواااااااااااااوووووووووو