سومی که اول شد؛ تعریف عامه لباس سوم چیست؟

توسط

تیم کیتز – تیم فوتبال شهر خودرو در هفته های سپری شده از لیگ برتر ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دو لباس قرمز با دو کد رنگ متفاوت را بر تن کرده است.

نکته مثبت در این مورد این است که هر دو لباس ابتدای فصل(البته فصل گذشته!) معرفی شده بود و قرمز تیره به عنوان لباس اول و قرمز روشن لباس سوم بود، اما نکته ای که ذهن را درگیر می کند تعریف لباس سوم است.

در فرهنگ پوشش فوتبال امروز لباس سوم در دو تعریف می گنجد؛ یک، لباسی که در زمان تداخل رنگی خاص زمانی که لباس اول و دوم جوابگو نیست مورد استفاده قرار می گیرد و دو، لباسی که به عنوان لباس اول تیم در مسابقات خارج از لیگ(جام حذفی، لیگ قهرمانان) و یا در بازی های مناسبتی مورد استفاده قرار می گیرد.

البته در فوتبال روز دنیا به مرور کاربرد لباس سوم تنها به تعریف اول خلاصه خواهد شده و تعریف دوم در قالب لباس چهارم نمود پیدا می کند. با این حال بر اساس تعریف دوم، نحوه انتخاب رنگ لباس اول و سوم شهر خودرو چندان دور از منطق نیست اما استفاده از لباس سوم با کد رنگ متفاوت به عنوان لباس اول اشکال ماجراست و احتمالا می توان آن را “تنها گزینه موجود در انبار” توصیف کرد.

همزاد لباسی که پرسپولیس نپوشید بر تن پدیده

تیم کیتز – پدیده(شهر خودرو) مشهد در دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل فجر سپاسی لباسی جدید بر تن داشت. پیراهن جدید پدیده که می تواند به عنوان لباس سوم این تیم در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ شناخته شود در زمینه از ترکیب نوارهای راه راه طوسی روشن و سفید که یک پترن گرافیکی روی … ادامه مطلب همزاد لباسی که پرسپولیس نپوشید بر تن پدیده

پدیده؛ شهر خودرویی که می خواهد ابومسلم باشد!

تیم کیتز – پدیده(شهر خودرو سابق) تاکنون چندین بار در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ طرح و ترکیب رنگ سازمانی خود را تغییر داده است. تابع اصلی تغییرات گذشته در هویت سازمانی و لباس این باشگاه بیشتر منابع مالی بوده که گهگاهی از هر سو به سمت آن هدایت شده و آن را با تغییرات متعدد در نام، … ادامه مطلب پدیده؛ شهر خودرویی که می خواهد ابومسلم باشد!

لباس پدیده برای سال ۱۴۰۰

تیم کیتز – باشگاه پدیده مشهد از لباس جدید خود برای ادامه فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ رونمایی کرد. پیراهن جدید با ترکیب رنگی جدید در زمینه از نوارهای پهن قرمز و مشکی تشکیل شده است. این ترکیب رنگی بیش از هر چیز لباس تیم ابومسلم را در ذهن تداعی می کند که در فصل های نسبتا دور … ادامه مطلب لباس پدیده برای سال ۱۴۰۰

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
14 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

موجود در انبار

لیگ ایران به زودی آماتور خواهد شد.

این جمله برانکو رو خیلیا یادتون هست، در جزئی ترین مشکل های یک تیم هم به مشکل میخوریم و…

😐😐😐 خواستی بگی حرف برانکو رو یادته.
لیگ ایران از قبل برانکو هم تو مسائل های اینجوری مشکل داشت

نه،ولی این جمله خیلی ماندگار بود،آماتور بودیم ولی الان آماتور تر شدیم و به وضعیت خیلی بدی توی فوتبالمون چه از نظر زیر ساخت و… رسیدیم

منم با اینکه استقلالی ام ولی همیشه به این جملش فکر میکنم

دقیقا، اینجا بحث طرفدار یک تیم بودن مطرح نیست،ما جز رو در نظر گرفتیم نه کل

عنابی خیلی شیک تر بود و نواوری تو رنگای ایران
ولی الان فقط میشه گف همون موجود در انبار

تیم کیتز یه سوال، هر لباس بعد چندبار استفاده میندازنش دور؟؟

تیم کیتز خبری از کیت های این فصل پرسپولیس نشد؟

نیم فصل رونمایی میشه

سلام تیم کیتز، آلشپرت ایرانیه؟

مال کدام کشور است؟