لباس اول بارسلونا ۲۰۲۲-۲۰۲۱ +لباس دروازه بانی (پیراهن پیش مسابقه اضافه شد)

توسط

تیم کیتز – لباس اول بارسلونا برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ به طور رسمی توسط نایک رونمایی شد. (پیراهن پیش مسابقه در انتهای مطلب قرار گرفت)

پیراهن بارسلونا برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ همچون همیشه با ترکیب آبی و اناری اما این بار با طرحی متفاوت ارائه شده است. پیراهن جدید در قسمت چپ بالا از نوارهای راه راه باریک، در سمت راست بالا یک صلیب قرمز بر روی زمینه آبی و در نیمه پایین پیراهن نیز از ترکیب راه راه استاندارد تشکیل خواهد شد.

شورت نیم آبی و نیم قرمز به همراه جوراب راه راه قرمز و آبی ترکیب لباس اول بارسلونا در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ را کامل می کند.



این ترکیب دقیقا همان چیزی است که در لوگوی باشگاه به چشم می خورد و ظاهرا قرار است این بار در قالب دو رنگ قرمز و آبی به عنوان طرح پایه لباس اول بارسلونا نمود پیدا کند.

 

(۱ مهر ۱۴۰۰) پیراهن پیش مسابقه بارسلونا ۲۰۲۲-۲۰۲۱ با ترکیب سیاه در زمینه همراه با تکرار عبارت “El Nostre Barça” به معنی “بارسای ما” به صورت براق در بزرگ در سرتاسر پیراهن توسط نایک ارائه شده است.

پیش بینی لباس های بارسلونا در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱:

تاریخ انتشار اولیه ۲۷ شهریور ۱۳۹۹

به روزرسانی اول ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۴

به روزرسانی دوم ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۵۲

به روزرسانی سوم ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۵

رونمایی رسمی ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

لباس بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید اضافه شد)

تیم کیتز – تصاویر غیر رسمی جدید از لباس اول بارسلونا برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن جدید در محدوده بدنه با ترکیب نیم آبی و نیم قرمز همراه با جزئیات سرمه ای در قالب یقه، نوار لبه آستین و نوار پهلو ارائه شده است. هر آستین به … ادامه مطلب لباس بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید اضافه شد)

پیراهن پیش مسابقه بارسلونا ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – پیراهن پیش مسابقه بارسلونا برای نیم فصل دوم ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط نایک رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه از یک پترن گرافیکی برگرفته از فرم لوگوی باشگاه بارسلونا مرکب از رنگ های زرد، قرمز و آبی تیره تشکیل شده است. یقه به رنگ سرمه ای و با فرمی خاص که قسمت بالایی آن … ادامه مطلب پیراهن پیش مسابقه بارسلونا ۲۰۲۴-۲۰۲۳

بارسلونا در آستانه توافق ۲۰۰ میلیون یورویی با پوما

تیم کیتز – باشگاه بارسلونا برای تامین لباس این تیم در حال مذاکرات جدی با کمپانی پوما است. بر پایه اطلاعات منتشر شده از سوی نشریه اسپرت، رقم پایه سالانه قرارداد جدید ۲۰۰ میلیون یورو خواهد بود که با پاداش های اضافی تا ۳۰۰ میلیون یورو به ازای هر فصل می رسد. این در حالی … ادامه مطلب بارسلونا در آستانه توافق ۲۰۰ میلیون یورویی با پوما

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
63 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

این پترن پارچه جدید نایک چقدر چرته زد این ترکیب رنگ بارسا رو خراب کرد

حالا ببینید که چقدر خوشگله تا تو تن نیاد خودشو نشون نمیده اما صبر کنید ….

ولی به نظرم یا همین امسال یا سال دیگه باید منتظر لباس دوم سفید بارسا باشیم

احتمال داره

جزئیات چرا زرد نیست سفیده

طرح طرح خوبیه ولی بسیار بد اجرا شده و شورت دو رنگ هم بسیار زشت است و اصلی ترین نکته ای که این لباس را بسیار بد جلوه می دهد کدر بودن رنگ هاست نه آبی اون آبی همیشگیه نه قرمزش رنگ اناریه رنگ ها بسیار بد هستند.

دقیقا بعد اگه میخواستن شورت دو رنگ کنن باید سمت راستش اناری میشد یعنی برعکس

نایک بد داره گند میزنه به کیت‌های
بارسا!

تن بازیکنا قشنگتر هست

تو تن بازیکنا بهتر شد ولی بازم خوب نیست الان فقط قابل تحمله ولی شورت دو رنگ اونم رنگ های برعکس لباس خیلی فاجعه است و اصلا قابل هضم نیست

تیم کیتز یه سوال تو اون پوستر اول اون بطریه که درش بازه چیه؟

ممنون از پاسخگویی جالب بود برام

درود به تیم کیتز گرامی

در برخی منابع تاریخ تاسیس فدراسیون فوتبال ایران ۱۹۲۰ میلادی و دیگری ۱۳۲۵ شمسی ذکر شده. بر اساس این دو تاریخ، فدراسیون فوتبال ما امسال ۱۰۰ یا ۷۵ ساله شده است.
متاسفانه بخاطر بی‌تدبیری و مشکلات ریز و درشت مدیریتی و نبود ساز و کار درست حرفه‌ای در خصوص برندهای تولیدی و تامین کننده پیراهن تیم ملی، رسم جالب طراحی پیراهن ویژه‌ی صدسالگی یا ۷۵سالگی تیم ملی ما در میان تمام مشکلات ابتدایی و حاشیه‌های فدراسیون، به‌کلی فراموش شده است.
به تیم کیتز عزیز که فرهنگ‌سازی و آگاهی رسانی در مورد کیت‌های ورزشی و طراحی اصولی لوگو و پوشاک ورزشی رو در ایران به امری جدی بدل کرده، پیشنهاد می‌کنم به مناسبت ۱۰۰ یا ۷۵ سالگی تاسیس فدراسیون فوتبال ایران (بر اساس منابع کدام یک صحیحتر؟!) و به پاسداشت ارزش و هویت فوتبال ایران، چالش طراحی پیراهن ویژه ۱۰۰ یا ۷۵ سالگی تاسیس فدراسیون فوتبال ایران را برگزار کند.

با سپاس

ب نظر من توی ایران هم میشه ی کیت مناسب و شکیل تر برای تیم ملی ارائه بدن و لوگوی فدراسیون میتونه خیلی بهتر بشه باش تشکر

فکر کنم این لباس پیش مسابقه ای که الان رونمایی شد مال وقتایی هست که لباس دوم رو می پوشن و وقتایی که لباس اول رو می پوشن یک لباس پیش مسابقه دیگه استفاده می شه (لینک تصویر) و خود تیمکیتز هم توی سایت قرار داد

عالیه

بهترین لباس بارسا