فونت اختصاصی کره جنوبی برای سال ۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس های کره جنوبی برای سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ با فونت اختصاصی که از سوی نایک طراحی شده عرضه خواهد شد.

فونت جدید که در بعضی اعداد تشابهاتی با فونت آدیداس در سال ۲۰۱۸ دارد با ساختاری نسبتا باریک همراه با یک خط باریک در مرکز آن طراحی شده است. المان خطوط موج دار برگرفته از پرچم کره جنوبی که در لباس اول جدید این تیم نیز مشهود است به عنوان پترن به صورت محو در سطح اعداد فونت جدید به چشم می خورد.

علاوه بر این نماد دایره مرکزی پرچم کره جنوبی نیز در پایین هر یک از اعداد خودنمایی می کند تا تاکید ویژه ای بر طراحی اختصاصی این فونت برای کره ای ها باشد. فونت جدید در لباس اول به رنگ مشکی و در لباس دوم به رنگ طلایی خواهد بود.

تغییرات لباس پرسپولیس بعد از آسیا

تیم کیتز – پرسپولیس در اولین بازی بعد از دو دیدار آسیایی تغییراتی را در لباس خود ایجاد کرد. مهمترین تغییر به جایگزینی فونت شماره قدیمی مجید با نسخه جدید مربوط می شود، فونتی که خود کپی از شماره قدیمی بارسلونا بود و حالا جای خود را به اعدادی با ضخامت نسبتا مشابه با برش … ادامه مطلب تغییرات لباس پرسپولیس بعد از آسیا

باشگاه صنعت نفت: شماره ها را با الهام از درخت نخل طراحی کردیم!

تیم کیتز – باشگاه صنعت نفت آبادان در اطلاعیه ای به تشریح جزئیات طرح لباس های این تیم در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت. در این اطلاعیه دو خط آبی روی نوار لبه آستین به عنوان نماینده دو رود بهمنشیر و اروند که شهر آبادان را احاطه کرده اند معرفی شده که در نوع خود تعبیر زیبایی … ادامه مطلب باشگاه صنعت نفت: شماره ها را با الهام از درخت نخل طراحی کردیم!

فونت جدید لیگ برتر انگلیس

تیم کیتز – فونت شماره و نام پیراهن جدید لیگ برتر انگلیس که از فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ مورد استفاده قرار خواهد گرفت رونمایی شد. فونت جدید در بخش حروف نوشتاری تغییر چشمگیری نداشته اما در بخش شماره ها ضمن حفظ ساختار نسبتا ساده و استاندارد، ضخامت اعداد کمی بیشتر از نسخه قبلی شده و علاوه بر … ادامه مطلب فونت جدید لیگ برتر انگلیس

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
3 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تین کیتز ایکه ادیداس ۲۰۱۸ عه :/

فکر کنم فقط شماره ۷ رو اختصاصی زدن بقیش شبیه فونت آدیداسه 😐

عینهو آدیداسه فقط یکم باریکتره فقط شماره ۷ با آدیداس فرق می‌کنه.
از نایک بعید بود