فکتوری ریست تراکتور؛ بازگشت به طرح اول فصل

توسط

تیم کیتز – تیم فوتبال تراکتور در آغاز نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر ۹۹-۹۸ مجددا از همان لباسی استفاده کرد که ابتدای فصل از سوی این باشگاه معرفی شده بود.

تراکتور در ابتدای فصل از طرح سری Squadra 17 آدیداس برای لباس اول خود بهره می برد اما پس از آن از دیدار هفته هشتم مقابل صنعت نفت لباس های جدید از سری جدید Striped 19 جایگزین طرح قبلی شد و به عنوان لباس اول تراکتور معرفی و مورد استفاده قرار گرفت.

برای مشاهده مطلب روی عکس کلیک کنید

تراکتور در حالی از هفته هشتم لباس اول جدید را بر تن می کرد که یک هفته قبل از آن در دیدار خارج از خانه مقابل نساجی نیز از لباس دومی متفاوت با آنچه ابتدای فصل رونمایی شده بود استفاده کرد.

برای مشاهده مطلب روی عکس کلیک کنید

طرح سری Tiro 17 پیراهنی بود که تراکتوری ها ابتدای فصل معرفی و در دیدار هفته پنجم مقابل سایپا هم از آن استفاده کردند، اما دو هفته بعد لباس سفید متفاوتی از سری Squadra 17 را مقابل نساجی بر تن کردند.

تراکتور در دیدار هفته چهاردهم مقابل ماشین سازی نیز بدون اینکه الزامی به استفاده از لباس دوم داشته باشد و همچنین دیدار خارج از خانه هفته ههفدهم مقابل پرسپولیس لباس سفید رنگ بازی نساجی را به تن کرد.

برای مشاهده مطلب روی عکس کلیک کنید

حالا با آغاز نیم فصل دوم تراکتوری ها به دلایل نامشخصی در دیدار هفته هجدهم مقابل ذوب آهن بار دیگر به استفاده از لباس قرمز رنگ ابتدای فصل (مدل Squadra 17) روی آورده اند، لباسی که تصور می شد دیگر قدیمی شده اما ظاهرا همچنان در انبار باشگاه موجود است.

تمامی لباس هایی که تراکتور در فصل ۹۹-۹۸ به تن کرده را در زیر می بینید.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

حسینی دروازه بان استقلال پیراهن و شرت نیوبالانس میپوشه ولی جوراباش لینیگه