سه گل به احترام سه خط روی لباست!

توسط

تیم کیتز – دروازه بان گل گهر در هفته پانزدهم مقابل ذوب آهن لباس آدیداس خود را کنار گذاشت و لباسی با برند مشابه لباس تیم به تن کرد.

البته این حرکت عاقلانه فقط محدود به همین یک بازی بود و فروزان در بازی گل گهر در جام حذفی مقابل نساجی مجددا همان لباس آدیداس را بر تن کرد و به میمنت این بازگشت شکوهمند به لباس قشنگ اش سه گل هم خورد!

لاکچری بازی با تفکر ۳۰ سال پیش؛ باشگاه ها عُرضه به خرج دهند

(۲۸ آذر ۱۴۰۰) دروازه بان گل گهر طبق رویه سابق در بازی اخیر تیمش در لیگ برتر نسخه جدیدی از لباس دروازه بانی آدیداس را به تن داشت.

پوشش متفاوت و مستقل از تیم دروازه بانان در فوتبال جهان بیشتر در دهه ۹۰ میلادی و قبل از آن رواج داشت و در آن روزها حتی دیدن بزرگترین دروازه بانان دنیا در لباسی با برند متفاوت از تیم هم جلب توجه نمی کرد.

با گذشت زمان و شکل گیری چارچوب های رفتاری مشخص در قالب قراردادهای اسپانسری لباس، باشگاه ها و بازیکنان ملزم به رعایت مواردی در جهت حفظ منافع برندهای طرف قرارداد بودند و در این بین دروازه بان ها در صورت قرارداد با برند دیگر صرفا مجاز به استفاده از کفش و دستکش آن برند در تمرینات و مسابقات شدند.

در مورد دروازه بان گل گهر البته کاملا روشن است که قراردادی در کار نیست و اقدامی از سر ذوق و اصطلاحا عشقی است و می توان بازیکن را به حال خود گذاشت، اما باید پرسید که چرا چنین باشگاهی با آن دم و دستگاه و تشکیلات و ادعای حرفه ای گری از کنترل بازیکنان تحت استخدام خود تا این حد عاجز و ناتوان است؟

این سوال در مورد دیگر باشگاه هایی که اتفاق مشابه در آن رخ می دهد نیز مطرح است، البته اگر منطقی نگاه کنیم فاصله ساختاری فوتبال ما با آنچه در فوتبال روز دنیا می گذرد تقریبا چیزی مشابه همین اختلاف تفکر یا حتی بیشتر از آن است. در این شرایط فقط باید روی عرضه و همت مسئولان باشگاه ها و سطح تفکر حرفه ای خود بازیکن حساب کرد.

نکته پنهان در موضوع استفاده دروازه بان ها و سایر بازیکنان از لباس یا دیگر اقلام با برند متفاوت جرایمی است که در بعضی قراردادهای اسپانسری لحاظ شده و مجموع مبالغ هر بار تخطی از بندهای ذکر شده در قرارداد در پایان فصل گریبان باشگاه را می گیرد.

نکات هفته هجدهم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته هجدهم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. سپاهان در دیدار مقابل استقلال نسبت به آخرین بازی خود در لیگ حجم بیشتری از تبلیغ را روی پیراهن خود به نمایش گذاشته بود تا لباس به انبوهی از لکه های سیاه روی رنگ زرد … ادامه مطلب نکات هفته هجدهم لیگ برتر

لباس دروازه بانی میلان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس های دروازه بانی آث میلان برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ در سه رنگ از سوی پوما عرضه شده است. پیراهن های دروازه بانی جدید روسونری بر پایه طرح لباس های گلری پوما در زمینه متشکل از نوارهای زیگزاگی تیره و روشن شکسته در قسمت جلوی پیراهن و محدوده آستین ها ارائه شده است. … ادامه مطلب لباس دروازه بانی میلان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

اتمام موجودی لباس دروازه بانی میلان پس از درخشش ژیرو!

تیم کیتز – به دنبال عملکرد چشمگیر اولیویه ژیرو مهاجم فرانسوی میلان در قامت دروازه بان، حجم سفارش لباس دروازه بانی آن هم با نام و شماره ژیرو در فروشگاه های آث میلان افزایش قابل توجهی داشته است. ژیرو به دلیل اخراج دروازه بان میلان در دقایق پایانی بازی با جنوا و اتمام تعویض های … ادامه مطلب اتمام موجودی لباس دروازه بانی میلان پس از درخشش ژیرو!

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
8 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رعایت کن یکم آقای فروزان . یکم شعور . یکم نظم . یکم …….

باز هم طی یک حرکت سمی در بازی رئال و کادیز دروازبان لباس دوم تیم رو پوشید و اصلا هم ایده ی قشنگی از آب در نیومد

مقصر اول و اصلی این قضیه سازمان لیگ که یه چارچوبی تعیین نکرده و با این موارد برخورد نمیکنه تا سطح لیگ از نظر ظاهری بیاد پایین واقعا توی محلات هم بازی میکنن در این حد نظم رو دارن ولی لیگ برتر رعایت نمیشه. و باشگاه گل گهر هم بی مسئولیتی اش رو نشون داد که واقعا این خیلی خیلی غیرحرفه ای باشه این موارد رو توی اروپا توی سطح چهارم یا پنجم لیگ هاشون هم نمیبینیم

آقای فروزان خواهشا یکمی رعایت کن به خدا هم نظم بازی، هم نظم تیم به هم می خوره

بازی با ذوب آهن هم به خاطر رنگ سبز لباس ذوب ،لباس آدیداس خوشگل رو نپوشید 😁

اگر سازمان لیگ برخورد کنه
جرمه کنه تکرار نمیکن اگه همه چی آزاد باشه فروزانه دیگه
نایک آدیداس پوما هرچی بخواد می پوشه

اون دفعه هم احتمالا لباس قشنگش کثیف بوده که آل اشپورت پوشیده

خب حالا که رعایت نمیکنی آقا جان حداقل یکم درست رعایت نکن ، اون لوگو تیمت چرا سر جاش نیست