لباس آرسنال ۲۰۲۴-۲۰۲۳

توسط

تیم کیتز – لباس سوم آرسنال برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ بازآفرینی یکی از لباس های قدیمی توپچی ها خواهد بود.

پیراهن سوم جدید احتمالا با الهام از لباس دوم آرسنال در فصل ۸۳-۱۹۸۲ در زمینه به رنگ سبز تیره و در محدوده آستین ها به رنگ سرمه ای خواهد بود. سه خط روی شانه در سایه ای روشن تر از سرمه ای آستین ها کار شده و نوار لبه آستین نیز سبز با یک خط باریک سفید بر روی آن است.

مخفف نام تیم “AFC” در گوشه یقه به چشم می خورد و لوگوی توپ جنگی، آدیداس و اسپانسرها همگی تک رنگ سفید هستند. شورت سرمه ای به همراه جوراب سبز و سرمه ای و یک شورت جایگزین سفید ترکیب لباس سوم آرسنال در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.



(۲۷ تیر ۱۴۰۲) لباس دوم آرسنال برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به طور رسمی توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ فسفری همراه با یک گرافیک متشکل از نوارهای پیچ و تابدار مشکی و نقطه های ریز در فضای بین آنها ارائه خواهد شد. یقه و نوار لبه آستین ترکیبی از مشکی با حاشیه آبی است و نوار پهلو نیز آبی است.

لوگوی باشگاه، آدیداس و اسپانسرها همگی تک رنگ آبی هستند و شورت مشکی و جوراب فسفری به همراه یک شورت جایگزین فسفری ترکیب لباس دوم آسنال در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.


(۵ خرداد ۱۴۰۲) لباس اول آرسنال برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به طور رسمی توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با تکرار خطوط زیگزاگی باریک در سرتاسر جلو و پشت پیراهن ارائه شده است. آستین ها طبق سنت همیشگی سفید و سه خط روی شانه نیز طلایی است.

یقه قرمز با حاشیه سفید، نوار لبه آستین قرمز با حاشیه طلایی و نوار پهلو و لبه پشتی نیز سفید کار شده اند. لوگوی باشگاه ترکیبی از قرمز و طلایی و لوگوی آدیداس و یک نوار زیگزاگی در پشت یقه نیز از دیگر جزئیات طلایی پیراهن جدید به شمار می رود.

شورت سفید با جزئیات طلایی و قرمز همراه با جوراب سفید با نوار زیگزاگی قرمز در کناره آن ترکیب لباس اول توپچی ها در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند. یک شورت جایگزین قرمز با جزئیات طلایی نیز برای استفاده در مواقع لزوم به همراه لباس جدید آرسنال عرضه شده است.


لباس آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – لباس اول آرسنال برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ بار دیگر با جزئیات سرمه ای از سوی آدیداس عرضه خواهد شد. پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ قرمز و در محدوده آستین ها، پهلو و قسمت پایین پشت پیراهن به رنگ سفید است. جزئیات سرمه ای در قالب نوار باریک روی یقه، سه خط … ادامه مطلب لباس آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

لباس تمام سفید آرسنال ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ همان نسخه سال قبل

تیم کیتز – باشگاه آرسنال برای سومین سال پیاپی از لباس تمام سفید خود در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با همکاری آدیداس رونمایی کرد. این پیراهن ویژه که برای سومین سال پیاپی و در قالب کمپین بررسی و ریشه یابی خشونت های جوانان یا بر علیه جوانان(No More Red) عرضه شده، از نظر ماهیت مشابه نسخه های … ادامه مطلب لباس تمام سفید آرسنال ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ همان نسخه سال قبل

پیراهن پیش مسابقه آرسنال با طراحی ویژه ایان رایت

تیم کیتز – پیراهن پیش مسابقه جدید آرسنال برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با طراحی ویژه مربوط به ایان رایت مهاجم سابق توپچی ها توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن جدید با یک طرح سرتاسری سیاه و سفید که از کنار هم قرار گرفتن تصاویر نمادین مربوط به ایان رایت تشکیل شده ارائه شده است. لوگوی طلایی باشگاه … ادامه مطلب پیراهن پیش مسابقه آرسنال با طراحی ویژه ایان رایت

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
35 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کیت دوم زشته بنظرم

کیت سوم قشنگنه ولی کیت های دوم و اول بنظرم قشنگتره . نظر خودم هست البته!

کلا همه ی کیت هاش عالین