لباس آرسنال ۲۰۲۴-۲۰۲۳

توسط

تیم کیتز – لباس سوم آرسنال برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ بازآفرینی یکی از لباس های قدیمی توپچی ها خواهد بود.

پیراهن سوم جدید احتمالا با الهام از لباس دوم آرسنال در فصل ۸۳-۱۹۸۲ در زمینه به رنگ سبز تیره و در محدوده آستین ها به رنگ سرمه ای خواهد بود. سه خط روی شانه در سایه ای روشن تر از سرمه ای آستین ها کار شده و نوار لبه آستین نیز سبز با یک خط باریک سفید بر روی آن است.

مخفف نام تیم “AFC” در گوشه یقه به چشم می خورد و لوگوی توپ جنگی، آدیداس و اسپانسرها همگی تک رنگ سفید هستند. شورت سرمه ای به همراه جوراب سبز و سرمه ای و یک شورت جایگزین سفید ترکیب لباس سوم آرسنال در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.



(۲۷ تیر ۱۴۰۲) لباس دوم آرسنال برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به طور رسمی توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ فسفری همراه با یک گرافیک متشکل از نوارهای پیچ و تابدار مشکی و نقطه های ریز در فضای بین آنها ارائه خواهد شد. یقه و نوار لبه آستین ترکیبی از مشکی با حاشیه آبی است و نوار پهلو نیز آبی است.

لوگوی باشگاه، آدیداس و اسپانسرها همگی تک رنگ آبی هستند و شورت مشکی و جوراب فسفری به همراه یک شورت جایگزین فسفری ترکیب لباس دوم آسنال در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.


(۵ خرداد ۱۴۰۲) لباس اول آرسنال برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به طور رسمی توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با تکرار خطوط زیگزاگی باریک در سرتاسر جلو و پشت پیراهن ارائه شده است. آستین ها طبق سنت همیشگی سفید و سه خط روی شانه نیز طلایی است.

یقه قرمز با حاشیه سفید، نوار لبه آستین قرمز با حاشیه طلایی و نوار پهلو و لبه پشتی نیز سفید کار شده اند. لوگوی باشگاه ترکیبی از قرمز و طلایی و لوگوی آدیداس و یک نوار زیگزاگی در پشت یقه نیز از دیگر جزئیات طلایی پیراهن جدید به شمار می رود.

شورت سفید با جزئیات طلایی و قرمز همراه با جوراب سفید با نوار زیگزاگی قرمز در کناره آن ترکیب لباس اول توپچی ها در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند. یک شورت جایگزین قرمز با جزئیات طلایی نیز برای استفاده در مواقع لزوم به همراه لباس جدید آرسنال عرضه شده است.


ویدیو | رونمایی لباس آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول آرسنال برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ بار دیگر با جزئیات سرمه ای توسط آدیدا رونمایی شد. ویدیو رونمایی لباس جدید توپچی ها را در ادامه ببینید.

لباس آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول آرسنال برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ رسما توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ قرمز و در محدوده آستین ها، پهلو و قسمت پایین پشت پیراهن به رنگ سفید است. جزئیات سرمه ای در قالب نوار باریک روی یقه، سه خط روی شانه و همچنین نوار کمانی پایین … ادامه مطلب لباس آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴

لباس دوم آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – تصاویر اولیه لباس دوم آرسنال برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی آدیداس عرضه خواهد شد، به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با جزئیات گرافیکی سفید و مشکی در قالب پنل های جلوی شانه و گوشه های پایین پیراهن ارائه شده است. یقه ترکیبی … ادامه مطلب لباس دوم آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
35 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

باید پترن روش رو عوض کنن و اسپانسرم طلایی کنن خیلی قشنگ تر میشه

کیت فصل ۲۲ ۲۳ قشنگ تر بود

نه هردوشون

پترن یا پاک بشه یا عوض بشه

تیم کیتز همینه یا باز نسخه اصلیش فرق می کنه؟

تیم کیتز از چه برنامه یا سایتی برای طراحی لباس استفاده کنیم

کیت دوم قشنگ تره یه ترکیب رنگ جدید ولی بیشتر شبیه لباسهای پیش مسابقه شده فانتزیش زیاده یکم رسمی تر بهتر بود

واقعا هم‌کیت اول هم کیت دوم‌ زیباست
تیم‌کیتز فکر میکنم تصویر احتمالی کیت سوم آرسنال هم بیرون‌اومده که رنگش آبیه ، اگه میشه اونم‌ بررسی کنید

فیکه، چند سال پیش یه قانونی تصویب کردن، چون لباس فسفری در پخش تلویزیونی مشکل دیده میشه، تولید کنندگاه البسه مجاز به استفاده از رنگهای فسفری نیست

دقیقا. اما دیگه کنسل شده. مثلا کیت سوم امسال منچسترسیتی و چندتا تیم دیگه لباس هایی توی این چند سال که رنگشون فسفریه داشتن(اکثرن یا کیت دوم بودن یا سوم)

فوق العاده است
مخصوصا لباس دوم💖

لباس دوم امسالشون خیلی قشنگه. لباس دوم امسالشون قشنگه
ولی امیدوارم پترن روش رو عوض کنن به نظرم اگه عکس توپ جنگی رو لوگو شونه به صورت محو بزارن قشنگ تر میشه، تازه اگه یقه شم طلایی کنن خیلی بهتر میشه

سلام تیم کیتز
یه سوال داشتم میخواستم بدونم آیا کیت تیم ملی ایتالیا با همکاری ورساچه واقعا معرفی شده ؟؟؟ یا صرفا یک طرح دست ساز از تولید کنندگان داخله ؟؟؟

باید از تکنیک طراحی لباسهای جام جهانی بانوان استفاده کنند و از طبیعت و مکان های دیدنی شهر ها استفاده بشه
نه که همش به گذشته ها نگاه کنند و رنگ طرح الهام بگیرند
قطعا هممون از برندهای صاحب سبک نایک و ادیداس و پوما انتظار خلاقیت داریم.
موردی که در طراحی البسه خیلی از تیم های مطرح جهانی رعایت نمیشه و بیشتر به سمت تغییر رنگ و سادگی و شاید حتی طرح های آماده سوق پیدا میکنه…!

دوره ای که ارسنال کیت های نایکی و پوما رو میپوشید لباس های زیبا تری براش طراحی میشد!
ادیداس کاتالوگ نمونه داره رو همون مانور میده (طرح های از پیش ساخته شده )
همش از قدیم الهام میگیرن اون زمان هنوز تیم در وضعیتی نبوده رنگ بندی ثابت و مشخصی داشته باشه!

کیت جالبیه

زمانای قدیم که تکنولوژی و علم زیاد پیشرفت نکرده بود همه ی تیمای جهان برای اینکه با حریف اشتباه گرفته نشن یه لباس با یه رنگ دیگه میپوشیدن که اصلا هم هدفی نداشتن که چرا همچین چیزی پوشیدن.بعد کیت های دوم و سوم های جدید یجوری بدون فکر طراحی شدن که چون بازیکنای اسطوره و قدیمی میرفتن میپوشیدن پس ماهم بریم که تاریخ باشگاه احترام بذاریم

خیلی زیباست بعنوان دوست‌دار آرسنال میگم

الان که کیت رسما رونمایی شده به نظرم کیت خوبیه
ولی شاید تغییر رنگ می تونست کیت رو جذاب تر کنه
مثلا کل پیراهن قرمز مارون بود با جزئیات طلایی که یه کیت خاص میشد ( البته آدیداس تلاشش این بوده در کنار سنت قرمز و سفید آرسنال، یه جزئیات جدید و خاص هم اضافه کنه ) شورت هم سفید میشد جوراب هم قرمز مارون.
و در نهایت کیت میشد مثل کیتی که توی آخرین فصل هایبوری ( ورزشگاه قدیمی آرسنال ) بودش.
از نظر من اون طوری جذاب تر از این بود اینم کیت خوبیه

بقول عادل… چیه این فوتبال اصن

زیباااااااااااا

عالیه

لوگو باید سفید میبود
و سه خطی که روی شونس باید تو قرمز میبود

رسما میشد کیت سالهای پیش😐

لباس دوم متفاوت ترین پترن بود که از آدیداس تا امروز دیدم

چیزی جز زییایی از کیت اول و دوم آرسنال نمی‌بینم

لباس دوم فاجعس

واقعا دلیل این همه انتقاد از کیت دوم آرسنال رو درک نمیکنم ، بعنوان کیت دوم هم رنگ زیبایی داره و هم طرح خوبی ، حیف که پترن استفاده شده زیاد خوب نیست و کمی تو ذوق میزنه . کیت های آرسنال همیشه جذاب بوده چه وقتی نایکی بود و بعدش که پوما اومد و الان که آدیداسه

طرح خوبی داره؟ واقعا خنده داره، تو کیت دوم نه تنها خلاقیتی به کار نرفته بلکه خیلی هم بی ذوق طراحی شده، احتمال میدم طراح می‌خواسته یه طرح انتزاعی پیاده کنه اما در نهایت یه فاجعه به بار اومده