لباس آژاکس ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس سوم آژاکس آمستردام برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید که با همکاری برند هلندی دیلی پیپر آماده سازی شده در زمینه به رنگ خاکی(طلایی روشن) همراه با یک نوار مشکی و نوار قرمز در حاشیه های آن در مرکز پیراهن ارائه  شده است.

بر روی زمینه تصاویر ۹ زمین فوتبال واقع در آمستردام به صورت محو نقش بسته و تکرار شده و عبارت “DAILY PAPER” نیز به زیر لوگوی باشگاه اضافه شده است. یقه و سه خط روی شانه سفید به همراه شورت مشکی و جوراب خاکی ترکیب لباس سوم آژاکس در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.


(۱۳ مرداد ۱۴۰۱) لباس دوم آژاکس آمستردام هلند برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ سرمه ای همراه با یک پترن لوزی لوزی قرمز و طلایی در قالب یقه و نوار لبه آستین ارائه شده که با سه خط قرمز بر روی شانه کامل می شود.

لوگوی باشگاه طلایی و سه ستاره بالای آن نیز قرمز هستند. شورت قرمز با سه خط سرمه ای و جوراب سرمه ای با المان های طلایی و قرمز مشابه یقه و آستین ترکیب لباس دوم آژاکس در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.


(۳۰ خرداد ۱۴۰۱) لباس اول آژاکس آمستردام برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن جدید با همان ترکیب ثابت همیشگی در بخش میانی به رنگ قرمز و در کناره ها و محدوده آستین سفید است. سه خط روی شانه به رنگ قرمز کار شده و به عنوان یک آیتم تنوع بخش رنگ طلایی به بخشی از یقه و نوار لبه آستین و همچنین حاشیه سه ستاره روی لوگوی باشگاه اضافه شده است.

شورت و جوراب سفید با جزئیات قرمز و اندک حاشیه های طلایی ترکیب لباس اول آژاکس در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.


پیام اخلاقی آژاکس با سه نقطه

تیم کیتز – آژاکس آمستردام با درج سه نقطه در محل نام بازیکنان در پشت پیراهن سعی در انتقال پیام اخلاقی در راستای مقابله با نفرت در شبکه های اجتماعی دارد. سه نقطه نماد جهانی سکوت و آیکون گزارش رفتارهای نامتعارف در شبکه های اجتماعی است که به منظور انتقال پیام مقابله با نفرت پراکنی … ادامه مطلب پیام اخلاقی آژاکس با سه نقطه

پیراهن پیش مسابقه آژاکس ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

لباس آژاکس ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم آژاکس آمستردام برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه عمدتا به رنگ مشکی همراه با پترن چند وجهی الماس در قسمت جلوی پیراهن و محدوده آستین ها ارائه شده است. سه خط روی شانه، نوار پهلو و همچنین لوگوی باشگاه آژاکس، آدیداس و اسپانسر همگی تک … ادامه مطلب لباس آژاکس ۲۰۲۴-۲۰۲۳

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
3 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لباس دوم ترکیب جالبی داره

برای آژاکس باید از لباس دوم بزارید هر فصل چون لباس اول اصلا عوض نمیشه

از لباس دوم خوشم اومد