لباس رم برای دربی دلاکاپیتاله مقابل لاتزیو؛ یک تغییر بسیار نامحسوس!

توسط

تیم کیتز – لباس آ اس رم برای یکصد و نود و چهارمین دربی شهر رم مقابل لاتزیو توسط نیوبالانس رونمایی شد.

لباس رم برای این مسابقه در واقع همان لباس اول تیم است که ابتدای فصل معرفی شد، با این تفاوت که لوگوی قدیمی باشگاه جایگزین لوگوی فعلی شده است. البته حتی کلیت لوگوی قدیمی هم مشابه لوگوی کنونی است و تنها تفاوت آن جایگزینی مخفف نام تیم “ASR” به جای AS ROMA و سال تاسیس باشگاه “۱۹۲۷” است.

(۲۶ آبان ۱۴۰۰) لباس سوم آ اس رم برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ به طور رسمی توسط نیوبالانس رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید رم در زمینه به رنگ زرد سیر همراه با نوار مورب قرمز و سرمه ای با دو نوار باریک در حاشیه آن ارائه شده است. محدوده شانه و آستین ها به رنگ سرمه ای است جزئیات قرمز تیره در لبه آستین نیز به چشم می خورد.

نشان معروف گرگ لوپتو داخل یک دایره زرد رنگ جایگزین لوگوی رسمی باشگاه شده است و شورت و جوراب زرد ترکیب لباس سوم رم در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ را کامل می کند.

(۲۸ مهر ۱۴۰۰) لباس چهارم آ اس رم برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ توسط نیوبالانس رونمایی شد.

پیراهن چهارم رم در زمینه به رنگ سرمه ای همراه با دو خط باریک قرمز و زرد در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. یک پترن محو متشکل از لوگوی سنتی گرگ “لوپتو” در زمینه دیده می شود و جزئیات قرمز و زرد در قالب نوار لبه آستین و قسمت پشتی یقه به کار رفته است.

در لباس چهارم رم از لوگوی قدیمی باشگاه که با عنوان “ASR” شناخته می شود و از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۳ روی لباس رم خودنمایی می کرد. شورت و جوراب سرمه ای با جزئیات قرمز و زرد ترکیب لباس چهارم آ اس رم در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ را کامل می کند.

(۲۷ مرداد ۱۴۰۰) لباس دوم آ اس رم برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ برای اولین بار توسط نیوبالانس رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید با طرحی ساده در زمینه یکدست سفید همراه با نوارهای قرمز، نارنجی و زرد در محدوده انتهایی آستین ها ارائه شده است. این سه نوار به نوار لبه آستین که به رنگ زرد است ختم می شوند، این سه نوار همچنین در بخشی از پشت یقه خودنمایی می کند.

شورت و جوراب سفید ترکیب لباس دوم رم در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ را کامل می کند.

(۲۲ تیر ۱۴۰۰) لباس اول آ اس رم برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ برای اولین بار توسط نیوبالانس رونمایی شد.

پیراهن جدید رم با ترکیب بسیار بسیار ساده در زمینه یکدست قرمز تیره همراه با چند خط محو بافتی در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. نوار زرد رنگ در لبه آستین در کنار لوگوی نیوبالانس و اسپانسر تنها جزئیات زرد رنگ پیراهن آ اس رم در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ هستند.

علاوه بر تغییر برند لباس رم از نایک به نیوبالانس، اسپانسر پیشین این تیم (Qatar Airways) با اسپانسر جدید (digitalbits) جایگزین شده است. شورت و جوراب قرمز تیره با جزئیات طلایی و سفید ترکیب لباس اول آ اس رم در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ را کامل می کند.

آ اس رم پیش از این به مدت ۷ سال لباس های نایک را به تن می کرد.

لباس چهارم آ اس رم ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ پترن دو سال پیش!

تیم کیتز – لباس چهارم آ اس رم برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن جدید با ترکیب رنگی مشابه لباس اول در زمینه به رنگ قرمز همراه با جزئیات زرد سیر در قالب یقه پولو، سه خط روی شانه و نوار لبه آستین ارائه شده است. یک پترن گرافیکی تکراری که پیش از … ادامه مطلب لباس چهارم آ اس رم ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ پترن دو سال پیش!

جای خالی پر شد؛ “ریاض سیزن” اسپانسر جدید لباس رم

تیم کیتز – باشگاه آاس رم ایتالیا شرکت رویداد سرگرمی RIYADH SEASON را به عنوان اسپانسر اصلی پیراهن خود معرفی کرد. جزئیات مالی توافق از سوی طرفین منتشر نشده اما رسانه های ایتالیایی ارزش این قرارداد که تا پایان فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ معتبر خواهد بود را بالغ بر ۲۵ میلیون یورو اعلام کرده اند. این قرارداد … ادامه مطلب جای خالی پر شد؛ “ریاض سیزن” اسپانسر جدید لباس رم

لباس آ اس رم ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز - لباس سوم آاس رم برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با سه خط مرکب از رنگ های هویتی باشگاه آ اس رم یعنی قرمز، نارنجی و زرد بر روی شانه ارائه شده است. جزئیات سه رنگ همچنین در قالب خطوط پیچ و … ادامه مطلب لباس آ اس رم ۲۰۲۴-۲۰۲۳

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
8 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خوشگله

لباس های رم همیشه جذاب بوده،چه نایک بزنه چه نیو بالانس

به خاطر ترکیب رنگه

تیم کیت سلام ببخشید اون لباس چهارم یا لباس سوم؟

ممنون

لباس سومش عالیه

تیم کیتز شبکه رو زدم شبکه ورزش دیدم لباس دوم گل گهر سیاه و سفید است میشه بررسیش کنید خیلى ممنون