لباس اسلوونی ۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – تیم کیتز – لباس اول و دوم تیم ملی اسلوونی برای سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ توسط نایک رونمایی شد.

لباس اول اسلوونی بر پایه سری Nike VaporKnit III از لباس های تیمی نایک در زمینه سفید همراه با یک نوار گرافیکی در مرکز با ساختار لوزی لوزی که فرم کوه در بالای برخی از آنها دیده می شود ارائه شده است.

این نوار سرمه ای رنگ به یک آیکون بزرگ برگرفته از کوه تریگلاو مرتفع ترین کوه کشور اسلوونی که به عنوان نماد این کشور در کلیه لباس های گذشته این تیم نمود واضحی داشته ختم می شود. پس از آن یک فضای خالی برای درج شماره و سپس نوار پهن تا پایین پیراهن امتداد پیدا می کند.

لباس دوم نیز از مدل مشابه و با طرح همسان لباس اول در زمینه به رنگ آبی همراه با نوار گرافیکی و جزئیات سرمه ای ارائه شده است.

لباس های اسلوونی برای سال ۲۰۲۰

تیم کیتز – لباس های اول و دوم جدید تیم ملی فوتبال اسلوونی برای یورو ۲۰۲۰ توسط نایک رونمایی شد. پیراهن اول جدید در عمدتا سفید و در نیمه بالایی جلوی پیراهن و همچنین محدوده آستین ها به رنگ آبی بسیار روشن ارائه شده است. نوار زیگزاگی به عنوان نماد ثابت لباس های اسلوونی به … ادامه مطلب لباس های اسلوونی برای سال ۲۰۲۰

لباس اول اسلوونی برای یورو ۲۰۲۰

تیم کیتز – لباس اول جدید تیم ملی فوتبال اسلوونی برای یورو ۲۰۲۰ به زودی توسط نایک رونمایی خواهد شد. پیراهن اول جدید در عمدتا سفید و در نیمه بالایی جلوی پیراهن و همچنین محدوده آستین ها به رنگ آبی بسیار روشن ارائه شده است. نوار زیگزاگی به عنوان نماد ثابت لباس های اسلوونی به … ادامه مطلب لباس اول اسلوونی برای یورو ۲۰۲۰

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها