لباس العین ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس اول و دوم العین امارات برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه عمدتا مشکی همراه با نوارهای راه راه گرافیکی V شکل به رنگ بنفش در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین بنفش و شورت و جوراب مشکی ترکیب لباس اول العین در فصل جدید لیگ برتر امارات را کامل می کند.

لباس دوم جدید العین نیز با طرح مشابه لباس اول و در زمینه سفید همراه با نوارها و جزئیات بنفش ارائه شده که با شورت و جوراب سفید کامل می شود.

در نسخه جدید لباس العین سه ستاره روی لوگوی باشگاه درج شده که احتمالا یکی به قهرمانی آسیا و دوتای دیگر به دوگانه قهرمانی این تیم در فصل گذشته لیگ و جام اتحادیه امارات تاکید دارد.لوگوی العین در شکل رسمی یک ستاره روی خود می بیند که به تنها قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۰۳ اشاره دارد. العین همچنین ۱۴ بار قهرمان لیگ امارات شده است.

ویدیو | رونمایی لباس العین ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس های العین امارات برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط نایک رونمایی شد. ویدیو رونمایی لباس اول و دوم جدید العین را در ادامه ببینید.

لباس العین ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس اول و دوم العین امارات برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط نایک رونمایی شد. پیراهن اول جدید در زمینه عمدتا به رنگ مشکی همراه با پترن شکسته به رنگ بنفش ارائه شده است. شورت و جوراب مشکی ترکیب لباس اول جدید العین را کامل می کند. پیراهن دوم نیز در زمینه سفید همراه … ادامه مطلب لباس العین ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس العین ۲۰۲۲-۲۰۲۱

 

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها