لباس اول بورنموث برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس اول جدید تیم فوتبال بورنموث انگلستان برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ توسط آمبرو رونمایی شد.

پیراهن اول جدید بر پایه ترکیب رنگ سنتی باشگاه در زمینه از نوارهای راه راه مرکب از مشکی و قرمز که در فواصل کوتاه با افکت گرافیکی تغییر رنگ می دهند ارائه شده است.

یقه، محدوده شانه و آستین ها به رنگ مشکی است و نوار لبه آستین با ترکیب قرمز و مشکی و افکت مشابه بدنه اصلی پیراهن کار شده است. بورنموث در ۹ هفته باقیمانده از فصل ۲۰-۲۰۱۹ نیز لباس جدید را که اسپانسر تبلیغاتی جدیدی برای این چند هفته روی آن خودنمایی می کند بر تن خواهد کرد.

بورنموث در حالی از لباس فصل آینده خود رونمایی می کند که با توجه به قرار گرفتن در رتبه هجدهم جدول لیگ برتر در منطقه قرمز سقوط به چمپیونشیپ قرار گرفته و مشخص نیست فصل آینده در لیگ برتر حضور خواهد داشت یا خیر.

لباس لیورپول x لبرون جیمز ۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس ویژه مشترک لیورپول و لبرون جیمز نسخه سال ۲۰۲۴ توسط نایک رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه عمدتا به رنگ مشکی همراه با یک پترن طوسی حاوی باکس های راه راه و شطرنجی و ترکیب آن با لوگوی لیوربرد، مخفف شعار لیورپول(YNWA) و همچنین لوگو و شعار لبرون جیمز ارائه شده … ادامه مطلب لباس لیورپول x لبرون جیمز ۲۰۲۴

اتفاق عجیب در لیگ برتر انگلیس؛ چیزی از لباس نماند!

تیم کیتز – دیدار کریستال پالاس مقابل برنلی از هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس با یک اتفاق بسیار عجیب برای لباس کریستال پالاس همراه بود. موضوع به لوگوهای درج شده روی پیراهن ژان فیلیپ ماتتا مهاجم کریستال پالاس بر می گردد، جایی که با گذر زمان در جریان مسابقه اجزای موجود روی پیراهن … ادامه مطلب اتفاق عجیب در لیگ برتر انگلیس؛ چیزی از لباس نماند!

توپ لیگ برتر انگلیس ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – سومین توپ لیگ برتر انگلیس برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ که در ادامه مسابقات تا پایان فصل مورد استفاده قرار خواهد گرفت توسط نایک رونمایی شد. توپ جدید با ساختار فنی مشابه توپ های قبلی و در زمینه عمدتا سفید همراه با المان های گرافیکی بنفش و مشکی و خطوط در هم تنیده صورتی … ادامه مطلب توپ لیگ برتر انگلیس ۲۰۲۴-۲۰۲۳

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها