لباس لایپزیگ ۲۰۲۲-۲۰۲۱

توسط

تیم کیتز – لباس چهارم لایپزیگ برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ با طرحی ساده به رنگ قرمز و از بین لباس های تیمی آماده نایک رونمایی شد.

(۲۲ شهریور ۱۴۰۰) لباس سوم لایپزیگ برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ با طرحی خاص و رنگارنگ توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید در زمینه از یک گرافیک شلوغ مرکب از رنگ های سرمه ای، سبزآبی و صورتی ارائه شده است. نوار زیگزاگی پهلو به رنگ صورتی است و نام تیم “RB LEIPZIG” به صورت محو روی آن نقش بسته است.

(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰) لباس اول لایپزیگ برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه عمدتا سفید همراه با یک گرافیک انتزاعی به رنگ قرمز در عمده قسمت های پیراهن ارائه شده است. یقه، نوار لبه آستین و نوار زیگزاگی پهلو همگی به رنگ قرمز کار شده و مخفف نام تیم “RBL” (Red Bull Leipzig) نیز به صورت بی رنگ روی نوار پهلو حک شده است.

شورت و جوراب قرمز ترکیب لباس اول لایپزیگ در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ را کامل می کند.

قرارداد لایپزیگ با پوما

تیم کیتز – باشگاه آربی لایپزیگ آلمان برای تامین لباس این تیم از ابتدای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ با کمپانی پوما قرارداد همکاری امضا کرد. قرارداد لایپزیگ با پوما از تاریخ یکم جولای ۲۰۲۴ آغاز و به مدت ۱۰ سال تا سال ۲۰۳۴ معتبر خواهد بود. ارزش قرارداد جدید سالانه حدود ۱۵ میلیون یورو و در مجموع … ادامه مطلب قرارداد لایپزیگ با پوما

لباس لایپزیگ ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم ردبول لایپزیگ برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ بوندسلیگا آلمان توسط نایک رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ آبی روشن همراه با پترن گرافیکی آبی تیره و رگه های قرمز در بعضی قسمت های که بخش عمده ای از قسمت جلوی پیراهن و بخش پایینی پشت پیراهن را پوشش داده، … ادامه مطلب لباس لایپزیگ ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس نسخه محدود لایپزیگ؛ “لایپزیگ در آتش”

تیم کیتز – باشگاه لایپزیگ آلمان از لباس ویژه ای تحت عنوان "Leipzig on Fire" در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ با همکاری نایک رونمایی کرد. پیراهن جدید نسخه مناسب سازی شده لباس تیمی آماده و ساده نایک از سری "Nike Park VII" است که در زمینه سفید همراه با گرافیک شعله آتش در پهلو راست و گرافیک … ادامه مطلب لباس نسخه محدود لایپزیگ؛ “لایپزیگ در آتش”

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
5 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بسیار زیبا

زیباس

عالی خوشم اومد

فوق العاده زیبا

لایپزیش لباساش قشنگ