لباس اول لیون برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس اول جدید تیم فوتبال المپیک لیون فرانسه برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ به زودی توسط آدیداس رونمایی خواهد شد.

پیراهن اول جدید با ترکیبی بسیار ساده در زمینه یکدست سفید ارائه شده که سه خط روی شانه راست، نوار لبه آستین راست و یک تکه در لبه پایینی کناره راست به رنگ قرمز و همین اجزا در سمت چپ پیراهن به رنگ آبی کار شده اند.

اعداد سال های ۲۰۲۰-۱۹۵۰ به پاس ۷۰ سالگی باشگاه لیون به صورت طلایی در بالای لوگوی باشگاه گلدوزی شده و شورت و جوراب سفید ترکیب لباس اول لیون در فصل جدید لوشامپیونه را کامل خواهد کرد.

لباس لیون ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم المپیک لیون فرانسه برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با طراحی خاص توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن سوم جدید با یک طرح گرافیکی رنگارنگ در قسمت جلو و بخش پایینی پشت پیراهن که از آثار سیمون پاتر نقاش خیابانی شهر لیون الهام گرفته شده، ارائه شده است. سه خط روی شانه و نوار … ادامه مطلب لباس لیون ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس سوم لیون ۲۰۲۳-۲۰۲۲؛ منچستر قدیم، استقلال جدید!

تیم کیتز – لباس سوم لیون برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن جدید با طرح مشابه لباس سوم فصل گذشته منچستر در زمینه عمدتا به رنگ مشکی همراه با پترن گرافیکی به رنگ بنفش روشن ارائه شده است. این طرح فصل گذشته و فصل جاری برای لباس استقلال استفاده شده که واکنش هایی … ادامه مطلب لباس سوم لیون ۲۰۲۳-۲۰۲۲؛ منچستر قدیم، استقلال جدید!

لباس لیون ۲۰۲۳-۲۰۲۲

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها