لباس “آفریقا” هوفنهایم ۲۰۲۲-۲۰۲۱

توسط

تیم کیتز – لباس جدید هوفنهایم تحت عنوان “لباس آفریقا” متاثر از شرکت آفریقایی تولید لباس تحت مالکیت باشگاه هوفنهایم “Umoja” واقع در اوگاندا، توسط جوما رونمایی شد.

این پیراهن در زمینه عمدتا به رنگ سبز یشمی تیره همراه با یک پترن مرکب از نارنجی و سایه های نزدیک به زمینه برگرفته از نقوش فرهنگ آفریقایی در سرتاسر پیراهن ارائه شده است.

شورت و جوراب یشمی تیره همراه با نوارهایی با گرافیک مشابه طرح پیراهن ترکیب لباس آفریقا هوفنهایم در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ را کامل می کند. هوفنهایم این لباس ویژه را در دیدار آتی مقابل بوخوم بر تن خواهد کرد.

لباس “آفریقا” هوفنهایم ۲۰۲۲-۲۰۲۱

(۱ خرداد ۱۴۰۰) لباس اول هوفنهایم برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ توسط جوما رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه متشکل از یک گرافیک بافتی مرکب از آبی و سرمه ای ارائه شده است. یقه و نوار لبه آصستین به رنگ سرمه ای است و یک خط باریک فیروزه ای رنگ نیز بر روی آنها دیده می شود.

شورت و جوراب سرمه ای ترکیب لباس اول هوفنهایم در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ را کامل می کند.

لباس هوفنهایم ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس دوم و سوم هوفنهایم برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط جوما رونمایی شد. پیراهن دوم جدید در زمینه سفید همراه با نقشه شهر زینسهایم آلمان در قالب نوارهای راه راه محو ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین به رنگ طوسی با خط دوبل آبی تیره بر روی آن کار شده و … ادامه مطلب لباس هوفنهایم ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس هوفنهایم ۲۰۲۳-۲۰۲۲

تیم کیتز – لباس دوم و سوم هوفنهایم برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط جوما رونمایی شد. پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ زرد روشن همراه با رگه های تیز به رنگ سبز تیره با خطوط فیروزه ای در حاشیه آنها در دو گوشه بالا و پایین پیراهن ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین … ادامه مطلب لباس هوفنهایم ۲۰۲۳-۲۰۲۲

لباس های دوم و سوم هوفنهایم برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جوما هم قشنگ کار کرده برای هوفنهایم

چرا همچین لباسی طراحی کردن؟